Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Doktor Sarankan Saya Rujuk Pakar Psikiatri Ada Gejala Bipolar – Fathia Latiff

Pernah berazam mahu berubah dan tidak mahu lagi terlibat dalam kontroversi, pelakon Fathia Latiff sekali lagi mencetuskan sensasi apabila sebuah video menunjukkan seorang wanita berambut pendek mirip sekali dengan wajahnya tersebar.

Advertisement

Tentu sekali ia mendapat kritikan ramai dan ada juga yang tertanya-tanya apa agaknya masalah yang beliau hadapi sehingga kehidupannya dilihat tidak terurus.

Menerusi portal Kosmo Online, Fathia ada membuat pendedahan tentang penyakit yang dihidapinya. Mempunyai gejala Bipolar, doktor menyarankannya untuk merujuk dengan pakar psikiatri dan melakukan pemeriksaan berkaitan tahap kesihatan mentalnya.

Saya pernah dinasihatkan dan diarahkan doktor untuk mendapatkan rawatan berkenaan dengan gejala gangguan bipolar yang mungkin dialami. Saya tidak memerlukan itu semua dan memutuskan secara muktamad untuk tidak akan melakukannya. Lagipun saya tahu tahap kesihatan diri sendiri selain masih mampu menguruskan diri sendiri tanpa memerlukan sebarang rawatan.

Justeru, sebelum ini, doktor ada sarankan saya untuk melakukan rawatan lanjut dan merujuk dengan pakar psikiatri, namun saya menolak untuk tidak berbuat demikian kerana tahu tahap kesihatan serta mentaliti diri sendiri.

Sedang cuba untuk memperbaiki dirinya, Fathia sekali lagi memohon maaf. Kesihatan mental ini memang penting dan kami harap Fathia satu hari nanti akan terbuka hati untuk mendapatkan rawatan. Setiap masalah yang ada jangan dibiarkan terlalu lama.

Sumber Berita : Kosmo Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

19 Comments

  1. Anonymous

    February 4, 2019 at 7:44 pm

    doktor da sarankan, jd apa tindakan ko? nak buat benda mengarut lagi ke? so p la jumpa mana2 doktor yg bertauliah utk merawat sakit bipolar ko ne.. seek help.. cr grup2 bipolar yg lain yg boleh tolong bantu ko sama acane nak tangani masalah bipolar ko ne.. plg utama, pd Dia ko berdoa untuk uraikan kekusutan ko ne.. bkn kt socmed ko nak ngadu domba dik.. tp kalau ko setakat gtaw doc sarankan tp tk buat apa2.. still buat benda mngarut utk tarik perhatian.. tu bukan salah sekeliling dah tu.. tu dah salah dr sendiri..

  2. Abg man

    February 4, 2019 at 6:42 pm

    Tak kuasa lah layan ko ni..kalau mampu urus diri, pakai tu biar kemas elok. Malas nk iron shawl xpe, bawal instant ada. Turban lofa ada..Ko sangkut la ats kepala ko.Masalah lebam bawah mata, ko tenyeh la concealer..bg nampak fresh sikit. Jgn imej kepam je manjang.

  3. Anonymous

    February 4, 2019 at 2:29 pm

    kesian… ade masalah mental rupanye…

    • Anonymous

      February 4, 2019 at 5:38 pm

      Tak lama lagi emma pula buat pengakuan ada masalah bipolar… banyak betul retis2 bipolar…. tripolar… quardpolar polarbear…..kesian retis2

    • Anonymous

      February 4, 2019 at 9:16 pm

      Bodohlar….

  4. Anonymous

    February 4, 2019 at 2:27 pm

    Nak minta simpati …. oklah tu berhenti jadi artis…. memang pun nak telanjang mcm dlm bigo tu terus kan x peduli lagi

  5. Kobes Bunga

    February 4, 2019 at 1:01 pm

    Org gila mne ngaku dia gila…. simple.. sbb tu ade pesakit mental kembali mengganas sbb dia x mkn ubat. knp x mkn ubat?? sbb dia rasa dia sihat.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama