Doktor Sahkan Anak Cedera Disepak Kuat Di Pipi, Ibu Bimbang Anak Didera Pengasuh

Trending

Doktor Sahkan Anak Cedera Disepak Kuat Di Pipi, Ibu Bimbang Anak Didera Pengasuh

z

Bayangkan hati ibu mana yang dapat menahan perasaan apabila melihat anak kecil kesayangan dalam keadaan menahan kesakitan dan mukanya bengkak-bengkak.
Itulah keadaan yang dilalui oleh seorang ibu bernama Kushie Wany apabila dia yang kali pertama menghantar anaknya ke rumah pengasuh mengalami kejutan besar ketika hendak mengambil anaknya itu pulang.

Advertisement

Mana tidaknya, apabila semasa mengambil anaknya kira-kira jam 5.30 petang didapati muka anaknya habis lebam termasuk dibahagian belakang dan tangan.

“Saya menangis dan menjerit di dalam kereta call suami, nasib baik bonda belum balik lagi sebab hati tak sedap,” tulisnya.

3

2

5

Menurutnya dia telah membawa anaknya itu ke Pusat Perubatan Universiti malaya untuk pemeriksaan lanjut dan katanya doktor mengesahkan anaknya itu mungkin disepak kuat dekat pipi.

Selain kesan lebam terdapat kedan bengkak digusi dan mulut menyebabkan bayi berkenaan tidak berhenti-henti menangis menahan kesakitan.

Menurut Puan Wany lagi, dia kini sedang menunggu jawapan doktor pakar kanak-kanak bahagian dera untuk membuat rawatan lanjut sebelum sebarang tindakan diambil.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

Comments are closed.