Dituduh Suap Makanan Pantang Tidak Halal Pada Isteri, Nazrief Nazri Bengang, Akui Masih Waras

Hiburan

Dituduh Suap Makanan Pantang Tidak Halal Pada Isteri, Nazrief Nazri Bengang, Akui Masih Waras

Pelakon Nazrief Nazri meluahkan rasa berang apabila ditanyakan soalan tidak masuk akal oleh seorang individu berkaitan makanan pantang yang disediakan buat isterinya, sama ada halal atau tidak.

Nazrief Nazri dan isteri
6 bulan lalu

(TAHNIAH) Nazrief Nazri Dan Isteri Timang Anak Lelaki

Advertisement

Ujar Nazrief, dirinya masih waras dan tahu membezakan halal dan haram sumber makanan yang diberikan kepada isterinya yang kini sedang berpantang.

Tambah pelakon drama Bidadari Salju ini lagi, seseorang itu haruslah berfikir terlebih dahulu sebelum melontarkan komen di media sosial.

Kalau ikutkan saya jarang nak sembur netizen tapi apabila ada orang yang tak sensitif komen macam tu..memang geram la! Ya mungkin dia sekadar nak tanya tapi soalan macam tu boleh fikir logik kot. Takkanlah saya tak tahu hukum sampai sanggup nak bagi isteri makanan tak halal. Fikirlah dulu sebelum nak komen.

Terdahulu, Nazrief ada berkongsi sebuah video yang memaparkan isterinya, Aizatul Aqma yang kini berpantang di sebuah pusat penjagaan ibu dan anak yang terletak di Petaling Jaya, Selangor di laman Instagram miliknya untuk tatapan peminat.

Advertisement

Namun, ada pengguna media sosial mempersoalkan mengenai status halal makanan yang disediakan oleh pusat penjagaan tersebut.

Sekadar info, Nazrief dan Aizatul telah menimang cahaya mata sulung pada 19 Julai lalu. Pasangan ini mendirikan rumah tangga pada 15 November 2019 bertempat di The Seavoy House, Titiwangsa, Kuala Lumpur.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. tecit

    August 16, 2021 at 2:46 pm

    mak aihhh. tombam gilossss. aduhh camnelaa aku nt baru 10weeks ni. adoihhhh. dah rase xlarat nk bwk bdnnn

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...