June 19th, 2020

Youtuber program masakan, Sugu Pavithra didakwa telah meminta bayaran tidak masuk akal iaitu sebanyak RM10,000 hanya untuk tempoh sejam bersiaran di sebuah program TV.

Ini diluahkan oleh seorang pengendali program yang dirahsiakan namanya yang mengeluh di Instastory apabila Sugu meminta bayaran sedemikian rupa. Ini sekaligus membuatkan netizen di luar sana tertanya-tanya apakah benar perkara ini terjadi.

Maka disebabkan itu, keluarga ini telah tampil menjelaskan perkara sebenar mengenai isu tersebut.

Menurut M.Sugu,29, dia dan isterinya S. Pavithra sebenarnya tidak mahu terlibat secara langsung dengan mana-mana program di televisyen.

Disebabkan tidak mempunyai sebarang pengurusan yang baik, pasangan ini mengambil keputusan untuk menolak sebarang tawaran berkaitan program masakan.

“Sekarang ini kami tidak henti-henti menerima permintaan daripada orang ramai untuk program temubual dan tawaran untuk muncul dalam program masakan. Sebenarnya, kami tidak mempunyai pihak pengurusan untuk uruskan. Semuanya diuruskan sendiri,”

Disebabkan juga oleh jadual yang amat padat, pasangan ini dikhabarkan tidak mempunyai banyak masa untuk diluangkan bersama keluarga dan anak-anak. Disebabkan oleh permintaan yang seperti mendesak untuk mereka muncul juga di stesen televisyen, maka mereka berdua terus meletak harga seperti itu.

Ketika dihubungi Gempak, Sugu menjelaskan dia dan isterinya hanya merancang untuk memberi fokus kepada penghasilan video masakan di saluran Youtube ‘Sugu Pavithra’ sahaja selepas ini.

“Tak mahu keluar televisyen. Biarlah kami fokus dengan video masakan untuk dimuat naik di saluran Youtube kami saja, cukuplah,”

Terdahulu, seorang pengendali program stesen televisyen tampil meluahkan kekecewaannya apabila merasakan bayaran yang diminta pasangan ini terlalu tinggi. Menurutnya, bayaran yang diminta itu setanding dengan bayaran cef selebriti seperti Chef Wan.

Sumber: Gempak.com


15 responses to “Dituduh Minta RM10,000 Untuk Tempoh Sejam Bersiaran di Televisyen, Ini Penjelasan Youtuber Sugu Pavithra”

  1. Anonymous says:

    Betul tindakan diorg…..paksa2 org masuk tv…. couple tu saja demand harga mahal…baru senyap….pastu burukkan org tu plak…dh org tu tknk masuk tv suka hati dia la…stesen tv mana tu,kurng ajar tul

  2. Mat Katang says:

    ah anim ezati nk tumpang popularity.
    nk bayar murah.
    kalau org melayu bayar mahal takpe.
    bangsa lain nk bayar mahal kau marah.
    bodoh melayu yg sokong anim ezati

  3. Anonymous says:

    Overdose ke hapa dia nii u la korng dok puji melmbung,naik kaduk la laki bini ni,pm mudin pon sama,dok puji tak hengat nak ambik hati kaum india konon,padahal kaum ni langsung tak jaga sensitiviti ugama islam,dok,hina ada la….cuba korang duduk pikirlah sejenak,betul tak apa yg aku ckp

    • Abg Black says:

      buto melayu.
      dia nk letak rate berapa biarlah.
      kalau melayu kata rezeki, bangsa lain kau maki.

    • Anonymous says:

      Betul tindakan diorg…..paksa2 org masuk tv…. couple tu saja demand harga mahal…baru senyap….pastu burukkan org tu plak…dh org tu tknk masuk tv suka hati dia la…stesen tv mana tu,kurng ajar tul

  4. Anonymous says:

    india femes sikit ja teros berlagak

    • Anonymous says:

      Betul tindakan diorg…..paksa2 org masuk tv…. couple tu saja demand harga mahal…baru senyap….pastu burukkan org tu plak…dh org tu tknk masuk tv suka hati dia la…stesen tv mana tu,kurng ajar tul

  5. mak jemah says:

    staf stesen tv mana bengap x bljr ekonomi ke. ada demand supply. kau yg nak dia masuk tv kau sbb kau nak tarik audien kan? dia letak harga kau banding dgn chef wan? chef wan x famous kat youtube.

    • Anonymous says:

      Setuju 100%…memalukan diri sendiri saja. Kenapa? Ingat Netizen ni bodoh? Mereka tau lah nilai ekonomi…sudah kantoi cakap pula Sugu keliru…jangan ambil kesempatan lah…

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...