Written by Bella | July 5th, 2019

Walaupun sudah berpisah, penyanyi Bella Astillah masih mengekalkan hubungan baik dengan Aliff Aziz demi anak mereka.

Bella juga sedikit pun tidak menyimpan dendam dan sudah pun memaafkan segala kesalahan bekas sumianya itu kepadanya. Berharap agar satu hari nanti Aliff akan berubah menjadi seorang insan yang lebih baik, jangan terus kemurungan.

Terbaru, ketika Bella melakukan Live di Instagram, Aliff juga turut menyertai sesi tersebut dan bertanyakan pelbagai soalan. Namun, reaksi Bella  menarik perhatian netizen.

Aliff sertai Live di IG Bella


Netizen puji Bella seorang wanita yang tabah

Terdahulu, Aliff beberapa kali meluahkan hasratnya untuk merujuk semula dengan Bella, mengakui bekas isterinya itu seorang wanita yang baik dan sudah banyak berkorban, tiada wanita lain yang mampu menandinginya. Bella pula mengakui masih cintakan Aliff tetapi tidak pernah terfikir untuk bersama semula sebagai suami isteri.

Sumber Berita : Twitter 

61 responses to Ditegur Aliff Aziz Di IG Live, Netizen Puji Bella Astilla Wanita Tabah

  1. Anonymous says:

    drama……..

  2. pakatunhancing says:

    Mandi wajib adalah satu perkara yang tidak boleh diambil ringan oleh lelaki serta perempuan dan anda harus memastikan cara mandi wajib atau mandi junub yang anda lakukan itu adalah dengan cara yang betul dan sah dari segi hukum agama Islam yang telah ditetapkan. Sama ada setelah haid atau nifas, selepas bersalin, selepas bersetubuh atau selepas keluar air mani, adalah penting untuk memastikan ibadat yang dibuat itu betul dan tepat diikuti niat mandi wajib.

    Apa saja jenis air mandian yang digunakan pula seperti air paip, air hujan atau air pancut, anda wajib pastikan air tersebut adalah air mutlak dan bersih. Dengan mengikuti panduan lengkap cara dan niat mandi wajib tentunya mandi junub anda itu sah walaupun tidak mandi lama-lama dan kelihatan cepat, senang, ringkas dan mudah asalkan mandian tersebut sempurna mengikut hukum syarak.

  3. faraj says:

    Hanat semua pengikut2 PAS..terutama Ulama2 PAS semua Khinzir lagi mulia…..saya sanggup pegang Khinzir dari bersalam dgn Hajing Awang…PAS dan Pengikut2 dia kalau campak kat Tokong India pun Tuhan Tokong ketuk kepala org2 PAS ni….memang Hanat PAS ni…..kuda kan Agama..!!! kawin nk Ramai, keje Pemalas..!!! suruh tunjuk Harta untuk SPRM takot duit haram, Hanjing Awang cakap budaya Kominis…!!! kanina punya Hajing Awang…!!!

  4. Anonymous says:

    It’s Friday, yey!!!

  5. wan Mohd says:

    si alif ni mmg tak nak move on ke apa… aku hempuk kang

  6. Ally cat says:

    Ermm. Bella, lepasni kalau aliff dtg myibuk lagi kat live ig..ko tnjuk isyarat jari tengah. Dia tny lagu kesukaan ko cakap je fak yu.

  7. Bosan kou says:

    Laki bini tak betul..yg Bini dlm iddah, sibuk terkinja2..yg laki mcm giler talak..dua2 attention seekers aje ni. Suara & bakat tak seberapa pun..

Tinggalkan Komen Anda Di Sini