Disangkakan Gila, Rupanya Wanita ini Membantu Peniaga Mangga Asam Boi Tepi Jalan

Trending

Disangkakan Gila, Rupanya Wanita ini Membantu Peniaga Mangga Asam Boi Tepi Jalan

Pastinya ramai di antara kita yang pernah terserempak dengan peniaga-peniaga yang sering berlegar di bahu jalan, terutamanya di kawasan lampu isyarat.

Bila lampu dah tukar jadi merah, peniaga akan menghampiri setiap kenderaan untuk menjual Mangga Asam Boi

Ramai yang mungkin tidak tahu, kebanyakan penjual-penjual ini bergantung kepada hasil jualan sebagai sumber pendapatan utama.

Advertisement

Baru-baru ini, tular sebuah video yang berdurasi 20 saat yang menggambarkan sebuah wanita menggunakan pembesar suara untuk membantu mempromosikan jualan peniaga mangga asam boi di Ipoh.

Ini bukan first time kitaorang nampak dia jual. Lagipun dah beberapa kali dah beli dekat dia.

Beberapa komen netizen yang menonton video tersebut memberi reaksi yang negatif. Mereka menyifatkan “promosi” itu tidak sopan dan mempersendakan penjual tersebut.

Menurut Mstar , Aliff (peniaga mangga asam boi) mengatakan bahawa beliau sendiri tidak tahu pada mulanya apa motif atau niat disebalik “promosi” tersebut.

sumber – Mstar

Saya ada je dengar diaorang jerit, tapi saya biarkan.

Untuk memastikan bahawa tiada unsur salah faham, wanita ini telah meminta maaf kepada penjual tersebut dan memuat naik video diatas.

Biasa la tu, lain orang lain cara dia. Yang penting semuanya dah settle.

Sumber – Twitter & Mstar

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...