Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Diri Ini Jahil, Mungkin Nanti Bertemu Bakal Suami Yang Boleh Bimbing Saya – Fathia Latiff

fathia latiff

Walaupun sudah beberapa bulan pelakon Fathia Latiff membuat keputusan untuk membuka tudung, sehingga hari ini dia masih menerima kecaman daripada netizen.

fathia latiff

Advertisement

Meskipun dirinya terus dikecam, Fathia berkata dia akan tetap mengekalkan imej tidak bertudung demi mengejar cita-citanya untuk bergelar seorang penyanyi antarabangsa.

Tidak dinafikan saya masih mendapat komen negatif daripada masyarakat, namun saya anggap mereka berkata demikian kerana sayangkan saya. Apa yang boleh saya katakan ialah ini karakter sebenar saya demi mengejar cita-cita sebagai penyanyi antarabangsa.

fathia latiff Fathia sedar apa yang dia lakukan itu salah disisi agama, namun mungkin satu hari nanti dia akan bertemu dengan bakal suami yang dapat membimbingnya ke arah yang lebih baik.

Saya faham apa yang saya lakukan adalah salah disisi agama, saya akui diri ini jahil. Namun siapa tahu saya bakal menemui calon suami yang dapat membimbing diri ini ke arah yang lebih baik suatu hari kelak.

fathia latiff bakal suami bimbing

Kita doakan sahaja agar satu hari nanti pintu hati Fathia akan terbuka dengan ikhlas untuk berhijab kembali.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

20 Comments

  1. Mia

    August 16, 2019 at 12:15 am

    X cantik dah fatiya sekrg.. dulu cantik je..

  2. Yekeni

    August 15, 2019 at 11:40 pm

    Pilihlah hair style yg sesuai dengan muka. Ia boleh menampakkan kita lebih cantik atau lebih hodoh.

  3. Anonymous

    August 15, 2019 at 2:22 pm

    Kahwin saja dgn ashraf muslim, akill hayy, ude wahid tak pun abu mokhtar nak lagi rebut lah norman hakim… vnak muda dan anak datin ismail izani tu ada kesian dibuat main bdk tu

  4. korok

    August 15, 2019 at 2:05 pm

    kawin je la dgn iqram chiki boom boom tu…ko blh nyanyi dia blh nari…sesuai sgt

  5. Donnie karan

    August 15, 2019 at 12:51 pm

    Hantaran xpayah bagi sebab pernah joget tnjuk nenen separuh seantero alam sejagat dpt tgk..kannn..g betulkan aqidah n tauhid ko dlu la perempuan

Loading...
To Top