July 16th, 2020

Pelakon yang kini bergelar usahawan, Hanez Suraya ada berkongsi satu tangkap layar perbualan di Instagram yang dihantar oleh seorang individu yang bertindak mengecam penampilannya kerana didakwa tidak menutup aurat dengan sempurna.

Hanez telah berkongsi paparan tersebut menerusi Insta Stories pada rabu lalu.

Menurut Hanez, dia tak dapat pula mengenal pasti yang mana satukah foto yang telah membuatkan individu tersebut bertindak untuk memaki hamun dirinya. Reaksi individu tersebut ternyata agak keterlaluan kerana menggunakan bahasa yang agak kasar.

“Macam nilah jadinya kalau hanya faham tutup aurat tu hanya pakai TUDUNG..what a st*pid id*ot thinking like you Hanezsuraya.. Nak tayang kat siapa bentuk body tu, bahal*l??”

Namun, mungkin tidak mahu mengeruhkan keadaan, Hanez hanya melafazkan istigfar terhadap kritikan melampau tersebut.

View this post on Instagram

? ?????

A post shared by Hanez Suraya ™? (@hanezsuraya) on

Dia yang kini aktif melakukan aktiviti berbasikal sering berkongsi mengenai rutin hariannya itu di media sosial peribadi miliknya.

Sumber : Media Hiburan


5 responses to “Dipanggil Bahal*l, Hanez Suraya Kesal Terima Komen Melampau Kerana Berpakaian Ketat”

  1. Anonymous says:

    Bahalol je? mana cukup

  2. Anonymous says:

    Ketat kot pakaian ko tu..segala lekuk lurah tercerap.
    Posing pun ala menggode…dah kenapa?
    Tak yah nak kesal sgt dgn beristighfar bagai…

    Yang tengok ni lebih dulu “Astaghfirullah halazim”

  3. Capri says:

    Mmg bahalol pun

  4. minah jambu say NO to drug says:

    bukak tudung sudaa habis cerita..

  5. BAIK TAK PAYAH PAKAI TUDUNG KALAU KETAT-KETAT.. BTW, SHE LIKE IZREEN AZMINDA..

    DOB: 29-05-1986

Leave a Reply to Anonymous Cancel reply

Loading...