July 15th, 2015

Mak aih. Jangan katakan Che Ta. Abang Nara pun akan sedih kalau dapat baju raya dengan jahitan manik sebegini. Tambah sedih bila dapat tahu Che Ta bayar RM4,000 untuk servis dan kualiti sebegini. Baik jahit sendiri. Pastinya Che Ta paling kecewa kerana baju raya yang diharapkan indah khabar dari rupa. Iyerlah, kalau dah bayar mahal-mahal, mestilah nak hasil yang meletop jugak. Luluh hati Che Ta!!!

che ta

Inilah kata-kata Che Ta meluahkan rasa kecewanya dengan manik yang dijahit:-

Sedeh baju raya kita mcm ni ja depa jait manik… tk padan dgn harga dkt 4 qibu depa caj #gelitgkjaitmanikapamcmni

che ta

Diharap Che Ta ada baju raya spare yang lain. Tak liplap lah kalau pakai baju dengan jahitan manik sebegini. Diharap juga Che Ta dapat kongsikan siapakah tukang jahit ini agar orang lain tidak menjadi mangsa. Kalau bayar RM4,000 dapat macam nie, bayar RM400 entah-entah manik pun tak dapat. Hehehe.


Comments are closed.

Loading...