Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Che Ta Geli Tengok Kualiti Jahitan Manik Baju Rayanya Yang Dicaj RM4000

Mak aih. Jangan katakan Che Ta. Abang Nara pun akan sedih kalau dapat baju raya dengan jahitan manik sebegini. Tambah sedih bila dapat tahu Che Ta bayar RM4,000 untuk servis dan kualiti sebegini. Baik jahit sendiri. Pastinya Che Ta paling kecewa kerana baju raya yang diharapkan indah khabar dari rupa. Iyerlah, kalau dah bayar mahal-mahal, mestilah nak hasil yang meletop jugak. Luluh hati Che Ta!!!

che ta

Advertisement

Inilah kata-kata Che Ta meluahkan rasa kecewanya dengan manik yang dijahit:-

Sedeh baju raya kita mcm ni ja depa jait manik… tk padan dgn harga dkt 4 qibu depa caj #gelitgkjaitmanikapamcmni

che ta

Diharap Che Ta ada baju raya spare yang lain. Tak liplap lah kalau pakai baju dengan jahitan manik sebegini. Diharap juga Che Ta dapat kongsikan siapakah tukang jahit ini agar orang lain tidak menjadi mangsa. Kalau bayar RM4,000 dapat macam nie, bayar RM400 entah-entah manik pun tak dapat. Hehehe.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top