Dikecam Komen ‘Uga-Uga’, Zynakal Mohon Maaf Tiada Niat Sindir Adat Orang Sarawak

Hiburan

Dikecam Komen ‘Uga-Uga’, Zynakal Mohon Maaf Tiada Niat Sindir Adat Orang Sarawak

Penyanyi Zynakal tampil membuat pemohonan maaf secara terbuka atas sebab didakwa telah memerli budaya dan adat orang Sarawak dengan membuat sebuah hantaran di laman akaun Instagramnya pada hari semalam.

Menurut penyanyi tersebut, dia sama sekali tidak mempunyai niat untuk mempersendakan budaya dan adat orang Sarawak sebaliknya niatnya hanya untuk bergurau dengan rakannya, Yonnyboii.

Advertisement
ZynakalSumber : Instagram Zynakal  

Katanya di dalam hantaran tersebut,

Maaf jika komen saya menyakiti hati kalian dan maafkan saya. Saya harap maaf saya diterima. Saya juga harap benda ini tidak akan berulang, kamek sayang kitak.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ZYN AKAL (@zynakal)

Sedia maklum, sebelum ini Zynakal ada meninggal satu komen di hantaran rakan selebritinya, Yonnyboii telah mencetus kontroversi dimana komen ‘Uga-uga’ itu dianggap seperti mereka yang hidup pada zaman batu.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Gempak

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

2 Comments

  1. Anonymous

    June 3, 2021 at 8:58 pm

    kang nanti kena kecam depress pulak kang. bukan nk memperlekehkan org g ada depression ni, tp jgn lh buat bnd yang boleh buat diri sendiri sakit.

  2. Anonymous

    June 1, 2021 at 11:38 am

    Siapa dia ni? Tak kenal pun…

Loading...