December 26th, 2019

Bukan mudah bergelar artis popular, apa sahaja yang mereka lakukan pasti akan menjadi perhatian. Ke mana sahaja mereka pergi pasti ada mata yang memandang termasuklah peminat yang ingin bergambar, bersalam dan sebagainya.

fasha sandha

Baru-baru ini, seorang peminat yang hampa telah menyuarakan rasa hati di Facebook gara-gara pelakon Fasha Sandha menolak pelawaan untuk bergambar. Tidak berpuas hati permintaannya itu ditolak, peminat tersebut melabelkan Fasha seorang yang sombong dan berlagak. Dia juga menyatakan mahu memboikot aktres tersebut.

fasha sandha berlagak

Tidak hanya berdiam diri, Fasha menerusi akaun Instagramnya menjawab tuduhan tersebut dan menjelaskan situasi sebenar.

Utamakan keselamatan anak-anak

fasha sandha sombongfasha sandhaBukannya sombong untuk bergambar, tegas Fasha populariti bukan kepentingannya kerana keselamatan dirinya serta anak-anak perlu diutamakan. Tidak boleh leka kerana apa-apa pun boleh terjadi.

Fasha Sandha juga merupakan manusia biasa yang inginkan privasi. Berikan ruang untuk dia meluangkan masa bersama keluarga tercinta, kita sebagai peminat perlu faham perkara itu. Ramai juga tahu sikap Fasha bukanlah sombong seperti didakwa.


21 responses to “Didakwa Tolak Permintaan Peminat Untuk Bergambar, Fasha Sandha Dikecam Berlagak”

  1. TAK SUKA ORANG BODOH TAPI BERLAGAK DGN BODOHNYA says:

    SITI SARA ADALAH CIRI2 PEMINAT BODOH. DAH LAH BODOH, YAKIN PULA TU DENGAN KEBODOHANNYA. LOL. TENGOK SITUASI LA WAHAI SI BODOH, KAU KALAU BUSY DENGAN ANAK2 PUN MANA NAK TENGOK ANAK MANA NAK SETEL MAKAN APA SEMUA, KAU TAKKAN SESAJA NAK LEKA2 AMEK SELFIE LA BANGANG. KE KO TAK ADA ANAK? BIAR HILANG PEMINAT, JANGAN HILANG ANAK. AKU NI BUKAN SUKA SI PASHA NI, TAPI AKU LAGI TAK SUKA ORANG BODOH TAPI BERIYA PERTAHANKAN KEBODOHANNYA. ORG TU PUN SIAP KATA TUNGGU, YG KO PULAK BLAH, SAJA KAN BOLEH LA ADA ALASAN DAN CERITA UTK DIVIRAL, TP SAYANGNYA BODOH KO YG NAMPAK SARA OI.

  2. Anonymous says:

    agaknya dia nk ckp fasha sandal..tu yg fasha selipar tu..kottttt laaa…

  3. NAQ says:

    Yg selipar tu Fasha x faham ?

Loading...