Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Didakwa Tinggal Sebumbung dengan Nabil Mahir, Ayda Jebat Balas Pernyataan Netizen

Sering memuat naik foto mesra bersama, pasangan Ayda Jebat dan Nabil Mahir yang telah mengikat tali pertunangan kira-kira dua bulan lalu telah dituduh tinggal sebumbung oleh netizen.

Pasangan ini yang banyak menghabiskan bersama tidak kiralah dalam tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang dianjurkan kerajaan.

Advertisement

Namun dalam kemesraan yang sering ditonjolkan Ayda dan Nabil, ada juga berita yang tidak sedap didengar. Ada beberapa netizen telah membuat spekulasi bahawa mereka berdua telah tinggal sebumbung. Betul ke?

“Seronoknya belum kahwin boleh satu rumah walaupun realiti ada ramai di rumah, ni berdua saha dalam video. Dulu-dulu aku bertunang jangan harap dapat jumpa macam ni selalu,”

View this post on Instagram

??? . Congrats! Okayla. Boleh la.. dari takde. Tahniah menang. Tapi untuk COVID-19 ni kita belum menang lagi tau. So stay safe, clean and happy! ??? . Korang team mana? Comment. Jangan bergaduh. ? . Our first kid’s show is coming out! Click link on my bio & subscribe! We Wuvvchu! . #AydaJebat #NabilMahir #WuvvShow #YNWA #GGMU #Wuvvchu

A post shared by Ayda Jebat (@aydajebat) on

Advertisement

 Pernyataan yang dilemparkan netizen itu walau bagaimanapun telah dibalas semula oleh Ayda Jebat. Tidak berdiam diri, Ayda berkata mereka berdua masih belum berani untuk keluar dari rumah dalam keadaan pandemik COVID-19 yang belum pulih sepenuhnya ketika ini.

“Kita masih tak berani nak keluar sangat, takut. Jadi lebih baik jumpa, mesyuarat, penggambaran di rumah. Lebih selamat dan selesa. Tak perlu pakai mask dan sanitizer,”

Mengimbas kembali, Ayda Jebat dan Nabil Mahir telah mengambil keputusan untuk bertunang secara dalam talian pada 28 April lalu.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

2 Comments

  1. Anonymous

    July 7, 2020 at 10:54 pm

    dah kena masuk pun lubang gua

  2. Anonymous

    July 6, 2020 at 5:30 pm

    TAK KAWIN PON MCM DAH KAWIN

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top