Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Didakwa Tak Hargai Pemberian Peminat, Datuk Rizalman Dikecam Beri Ikan Salmon Import Pada Kucing

Rizalman Ibrahim

Pereka fesyen terkenal, Datuk Rizalman Ibrahim mencuri perhatian netizen gara-gara pemberian peminat berupa ikan salmon kepada dirinya ditolak mentah-mentah.

Ujar Rizalman, dia memang tidak menggemari ikan salmon dan tidak mengetahui bagaimana untuk menjadikannya sebagai sebuah hidangan.

Advertisement
View this post on Instagram

A post shared by rizalman71 (@rizalman71)

Malah, pemberian peminat itu turut diberikan kepada kucing belaannya seperti didakwa Rizalman menerusi sebuah hantaran di Instagram Storynya.

Rizalman SalmonSumber : Instagram Rizalman Ibrahim  

“Saya dah pesan dah jangan duk bagi benda-benda basah ni, tak payah..Salmon? Maaflah cik kak oi, walaupun saya memiliki beberapa buah istana dalam Malaysia tapi tidak makan ikan salmon, tak reti nak makan. Ikan curut cheq tahu. Tak apalah, Faizul dan Umar suka kut.”

Dia dalam pada itu turut memesan agar peminat tidak menghantar sebarang barang basah sebagai hadiah dan sempat menyunting biodata Instagramnya yang memaklumkan bahawa dia tidak makan makanan berupa kambing, ikan keli, roti gardenia bakar, bakso dan juga ikan salmon.

Advertisement
Twitter Rizalman SalmonSumber : Twitter  

Perkongsian pereka fesyen itu ternyata telah mengundang pelbagai reaksi netizen yang menganggap Rizalman tidak menghormati makanan yang diberikan peminat.

Namun, ada juga yang memahami citarasa Rizalman yang tidak menggemari ikan import tersebut.

Ikan Salmon RizalmanSumber : Twitter  

 

 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

20 Comments

  1. Anonymous

    June 6, 2021 at 8:47 am

    biasalah pondan tua budget alim coverina ni, hangpa bodoh dok puja2 dia siapa suruh hahaha sah2 faizul tu long term boyfriend dia kot, takkan lah orang malaysia ni buta

  2. Anonymous

    June 6, 2021 at 8:21 am

    Hangpa la bodoh dia pun dah ckp tok sah bagi kan pi la bgi kat org susah punya ramai kat kolumpo ni.yg rizal ni pun satu hg boleh jaa nk bagi salmon tu kat meow hg tap toksah la dok tunjuk .pasepa hg punn saja nk cari pasai

  3. Anonymous

    June 6, 2021 at 7:23 am

    Takde orang lain ke yang nak diberi.Dia ni boleh beli sendiri apa yang dia nak…Ni hamtar.makanan berbondong bondong ke “ISTANA”dia tu.. most of the time.mcm.tak appreciate pun.

  4. Coconut

    June 6, 2021 at 7:11 am

    Yang fanatik sangat nak bagi sangat makanan kat dia buat apa. So bila dah bagi suka hatilah dia nak buat apa pun. Bodoh

  5. Anonymous

    June 6, 2021 at 12:08 am

    Sick

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top