Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Didakwa Tak Hargai Pemberian Peminat, Datuk Rizalman Dikecam Beri Ikan Salmon Import Pada Kucing

Rizalman Ibrahim

Pereka fesyen terkenal, Datuk Rizalman Ibrahim mencuri perhatian netizen gara-gara pemberian peminat berupa ikan salmon kepada dirinya ditolak mentah-mentah.

Ujar Rizalman, dia memang tidak menggemari ikan salmon dan tidak mengetahui bagaimana untuk menjadikannya sebagai sebuah hidangan.

Advertisement
View this post on Instagram

A post shared by rizalman71 (@rizalman71)

Malah, pemberian peminat itu turut diberikan kepada kucing belaannya seperti didakwa Rizalman menerusi sebuah hantaran di Instagram Storynya.

Rizalman SalmonSumber : Instagram Rizalman Ibrahim  

“Saya dah pesan dah jangan duk bagi benda-benda basah ni, tak payah..Salmon? Maaflah cik kak oi, walaupun saya memiliki beberapa buah istana dalam Malaysia tapi tidak makan ikan salmon, tak reti nak makan. Ikan curut cheq tahu. Tak apalah, Faizul dan Umar suka kut.”

Dia dalam pada itu turut memesan agar peminat tidak menghantar sebarang barang basah sebagai hadiah dan sempat menyunting biodata Instagramnya yang memaklumkan bahawa dia tidak makan makanan berupa kambing, ikan keli, roti gardenia bakar, bakso dan juga ikan salmon.

Advertisement
Twitter Rizalman SalmonSumber : Twitter  

Perkongsian pereka fesyen itu ternyata telah mengundang pelbagai reaksi netizen yang menganggap Rizalman tidak menghormati makanan yang diberikan peminat.

Namun, ada juga yang memahami citarasa Rizalman yang tidak menggemari ikan import tersebut.

Ikan Salmon RizalmanSumber : Twitter  

 

 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

20 Comments

  1. Anonymous

    June 9, 2021 at 10:57 am

    Rizalman is cancelled! Tuanku Permaisuri pun tak payahlah nak berkawan dengan org macam ni. Merosakkan institusi diRaja. Tak memasal org anggap Permaisuri pun mcm tu juga… Rizalman ni berani buat macam tu sbb dia rasa ada Permaisuri of Malaysia yang beriya nak kawan ngan dia. puiii

  2. anonymous

    June 7, 2021 at 9:36 am

    PONDAN TUA BERANGANN kalau tak kerana vvip dah lama dah kau bungkus ,tu pun tak bersyukur jugak tu ARISTOKRAT konon,Puii yang aristokrat tu client kau ..kau tu just ponen tak sedaq diri! HANAT

    • Kai

      June 7, 2021 at 7:20 pm

      That person who dmed you didn’t even talk about cats having to eat rice. You’re truly d type that cannot rcvd advice from public till you had to block that person? Shows how arrogant and moronic u are. Even if you don’t eat salmon, you can cook for your staffs and then show it on your IG and thank the person for feeding your pal. That’d not hard right? And also… your fashion sense is srsly crap.

    • Anonymous

      June 8, 2021 at 10:05 am

      Betoi kai… fashion die mmg teruk pun. Sy cari jugak retis yg pky baju die sblm ni tp mmg x de pon yg cantik.

  3. Anonymous

    June 6, 2021 at 7:54 pm

    Betoi tu nani. Ak sokong…..

  4. Anonymous

    June 6, 2021 at 2:57 pm

    Betul sipenerima ni dah ‘matang’tak kanlah tak leh pikir kot nampak sangat sengaja nak provok

  5. nani

    June 6, 2021 at 2:29 pm

    To Anon, saya bukan riak tapi itulah kebanyakan ceramah2 agama. Itu adab bersedekah. Kerja kita habis jika penerima menerima. Itu sahaja. Ibarat berak, tak ada siapa menyesal terhadap tahi yang diberakkannya. Lupa terus. Amal sedekah jangan diingat dan diungkit untuk dapat balasan. Cuma masalah disini penerima ada masalah ‘attitude’. Itu yang patut disekolahkan. Kalau tak nak ikan tu, pegi sedekah kat orang lain simple. Ramai lagi kelaparan.

    • Nama Ku Bunga

      June 24, 2021 at 11:48 am

      Setuju!!!!

Leave a Reply to Rizal Cancel reply

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top