Didakwa Sudah Putus Dengan Amelia Christie, Ini Respon Sharnaaz Ahmad – “Saya Tak Pernah Mengiyakan Hubungan Cinta Kami”

Hiburan

Didakwa Sudah Putus Dengan Amelia Christie, Ini Respon Sharnaaz Ahmad – “Saya Tak Pernah Mengiyakan Hubungan Cinta Kami”

Dikatakan saling ‘unfollow’ di Instagram, pelakon berbadan sasa Sharnaaz Ahmad menjawab spekulasi tentang hubungannya dengan aktres, Amelia Christie.

Menerusi temu bual bersama wartawan, Sharnaaz enggan berkongsi terlalu banyak tentang kisah peribadinya apatah lagi kini usianya sudah 40 tahun.

Advertisement

 

Tak pernah mengaku bercinta pun

Sharnaaz bagaimanapun berkata dia dan Amelia masih berhubungan baik namun kini fokusnya pada kerjaya dan anak lelakinya, Jebat Jayden.

Unfollow? Tak tahulah, pertama kali saya tak boleh jawab. Saya taknak cerita apa-apa. Bila jadi apa-apa, macam inilah, itulah. Saya pun tak pernah mengiyakan hubungan cinta dengan dia. Jadi tak boleh nak cakap putus.

sharnaaz

 

Kalau tak ada jodoh pun tak apa

Aktor filem Jebat itu juga akui tidak kisah jika selepas ini sudah tidak berkahwin memandangkan dia sudah mempunyai anak serta akan memberi fokus kepada satu-satunya cahaya matanya itu.

Biarlah dulu pasal kahwin, lagipun saya pernah berkahwin. Ada ke jodoh selepas ini? Kalau ada rezeki, saya ok. Kalau takde pun ok saja. Saya pun dah ada anak. Fokus saya cari duit dan keluarga memandangkan Jebat pun nak masuk sekolah.

nabila
2 months ago

"Sampai Sekarang Saya Dan Sharnaaz Tiada Perjanjian.." - Demi Anak, Nabila & Sharnaaz Sanggup Tepikan Ego Masing-Masing

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Kosmo

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...