Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Didakwa Jalin Hubungan Dengan Aliff Aziz, Instagram Oktovia Manrose Diserang Netizen

Sebelum ini Bella Astillah mendedahkan yang suaminya, pelakon Aliff Aziz sudah seminggu tidak pulang ke rumah dan seterusnya dia menerima tiga video suaminya dan seorang pelakon telefilem yang menggelar dirinya sebagai Via sedang berpelukan dan mabuk di sebuah kelab.
Video suaminya dikatakan berpelukan dan mabuk bersama pelakon wanita itu dan Bella mempunyai tiga rakaman video kejadian itu, yang dihantar oleh seorang yang tidak dikenali.


Advertisement

Kini Instagram pelakon Oktovia Manrose dihujani komen-komen Netizen yang menghentamnya kerana merapati aktor yang juga penyanyi itu.

Aliff telah berkahwin dengan Bella Astillah dan telah dikurniakan seorang anak lelaki.

Advertisement

Oktovia atau nama sebenarnya Wan Syamira Putri Octovia Wan Syahman, 27, merupakan seorang ibu tunggal dan mempunyai seorang anak perempuan.

Oktovia ialah anak kepada penyanyi dangdut terkenal 90-an, Iwan dan isterinya pelakon Rosnah Abdul Rahman dan juga sepupu kepada pelakon Uqasha dan Nelydia Senrose.

Aliff dan Oktovia baru-baru ini berlakon bersama dalam sebuah telefilem.- beautifulnara.com

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

16 Comments

  1. Nieda

    February 27, 2019 at 11:16 pm

    Rosnah Mohd Noor kann… bukan Rosnah Abd Rahman

  2. janda pencen

    February 27, 2019 at 4:48 pm

    janda gersang woii dapat pulak alif yg hensem batang misti power ada experien,memang akak jand tak lepas laa

    • Anonymous

      February 27, 2019 at 9:07 pm

      Hahaha…si alip tu sblm kawen dh byk lobang betina dia terkam…silap2 ade penyakit kelamin…

  3. huhu

    February 27, 2019 at 4:19 pm

    alif aziz ni dah tak payah berlakon la…kesian kat isteri menanggung rindu setiap kali ada drama..terpaksa la isteri buat drama jugak kat rumah..supaya suami nya balik menjenguk..kalau nak jadi pelakon tolong jangan kawen dulu plis…dah nak bersara or dah suam-suam suku baru kawen..at least peminat tak sakit hati,orang rumah pun tak merana..

  4. asrul

    February 27, 2019 at 4:19 pm

    bebawang kat malaysia ni mcm ada persatuan kan.ada isu je laju gle pegi serang.hahahahaha.

  5. octopus

    February 27, 2019 at 3:49 pm

    dua2 slh tp selalu pompuan yg lebih kena kutuk …si laki bebas mcm xbsalh ..kes ni alip yg slh byk ..xbljr dr pgalaman lps ..xserik2 ..elok laki mcm si alip ni kurung kt kandang singa …yg wife alip tlg la ceramah kt ig psl somi ko plk bg netizen serang ig laki ko smpi dia takot nk kuar uma lgi hahaha ..klu ko asik cri slh pompuan len je esok2 alip ni wt lgi lgi lgi dan lgi ..penat masuk meletop igtkn da berubah..jantan bodoh xigt ank bni mse nk curang .

Loading...
To Top