Written by serenity | February 27th, 2019

Sebelum ini Bella Astillah mendedahkan yang suaminya, pelakon Aliff Aziz sudah seminggu tidak pulang ke rumah dan seterusnya dia menerima tiga video suaminya dan seorang pelakon telefilem yang menggelar dirinya sebagai Via sedang berpelukan dan mabuk di sebuah kelab.
Video suaminya dikatakan berpelukan dan mabuk bersama pelakon wanita itu dan Bella mempunyai tiga rakaman video kejadian itu, yang dihantar oleh seorang yang tidak dikenali.


Kini Instagram pelakon Oktovia Manrose dihujani komen-komen Netizen yang menghentamnya kerana merapati aktor yang juga penyanyi itu.

Aliff telah berkahwin dengan Bella Astillah dan telah dikurniakan seorang anak lelaki.

Oktovia atau nama sebenarnya Wan Syamira Putri Octovia Wan Syahman, 27, merupakan seorang ibu tunggal dan mempunyai seorang anak perempuan.

Oktovia ialah anak kepada penyanyi dangdut terkenal 90-an, Iwan dan isterinya pelakon Rosnah Abdul Rahman dan juga sepupu kepada pelakon Uqasha dan Nelydia Senrose.

Aliff dan Oktovia baru-baru ini berlakon bersama dalam sebuah telefilem.- beautifulnara.com

16 responses to Didakwa Jalin Hubungan Dengan Aliff Aziz, Instagram Oktovia Manrose Diserang Netizen

  1. Anonymous says:

    muka cantik mcm emaknya manis, tpi kenapa erk, lawapun jdi janda…jwbkan..Jgn ckp itu joodh dh x ada, Allah punya kuasa itu jodoh, ini aku pun tahu.

  2. Anonymous says:

    Jgn salah salahkn si betina tu je, laki ko pun dh buat dua hal, itu pun yg ko kaborkan. Yg x kaborkan..mesti ada lagi kan. Ko minta neizen nk buat hape ye..dh mmg kaki segala kaki laki ko tu. Ssh lah dpt jika laki”
    1. Kaki betina.
    2. Kaki botol.

  3. pleaseee says:

    nak tenok video mabokkk…,,!!!

  4. gg says:

    due2 sama gatal. yg seko x sedar diri dah ade anak bini, yg seko nk menyondol

  5. Anonymous says:

    dia ni adik beradik dgn aprena manrose ke? yg berlakon dlm drama duda pujaan dara tu…

  6. octopus says:

    dua2 slh tp selalu pompuan yg lebih kena kutuk …si laki bebas mcm xbsalh ..kes ni alip yg slh byk ..xbljr dr pgalaman lps ..xserik2 ..elok laki mcm si alip ni kurung kt kandang singa …yg wife alip tlg la ceramah kt ig psl somi ko plk bg netizen serang ig laki ko smpi dia takot nk kuar uma lgi hahaha ..klu ko asik cri slh pompuan len je esok2 alip ni wt lgi lgi lgi dan lgi ..penat masuk meletop igtkn da berubah..jantan bodoh xigt ank bni mse nk curang .

  7. asrul says:

    bebawang kat malaysia ni mcm ada persatuan kan.ada isu je laju gle pegi serang.hahahahaha.

  8. huhu says:

    alif aziz ni dah tak payah berlakon la…kesian kat isteri menanggung rindu setiap kali ada drama..terpaksa la isteri buat drama jugak kat rumah..supaya suami nya balik menjenguk..kalau nak jadi pelakon tolong jangan kawen dulu plis…dah nak bersara or dah suam-suam suku baru kawen..at least peminat tak sakit hati,orang rumah pun tak merana..

  9. janda pencen says:

    janda gersang woii dapat pulak alif yg hensem batang misti power ada experien,memang akak jand tak lepas laa

  10. Nieda says:

    Rosnah Mohd Noor kann… bukan Rosnah Abd Rahman

  11. ctz7 says:

    Arwah rosnah mohd noor bukan rosnah Abdul rahman