Written by serenity | January 15th, 2015

Sebelum ini banyak kali kedengaran tentang hubungan antara pelakon Zamarul Hisham dengan isterinya Diana Rafar yang semakin renggang, namun kedua-dua mereka menafikan perkara ini. Gosip ini mula timbul tidak lama dulu apabila Diana dilihat jarang memuat naik gambar suami ke laman Instagramnya dan sering menghadiri majlis atau program seorang diri.
 photo ScreenShot2015-01-15at33538PM.png
Namun hari ini Berita Harian Online memberitahu bahawa Diana telah pun memfailkan perceraian ke atas Zamarul. Ini telah disahkan oleh Diana sendiri:

Ya, saya sudah memfailkan perceraian sekitar jam 1 tengah hari tadi. Bagaimanapun saya tidak mahu mengulas lanjut punca perpisahan kami lagi buat masa ini. Saya reda dengan apa yang terjadi.

Hanya mereka saja yang tahu apa sebenarnya yang bergolak dalam perkahwinan mereka buat masa ini.

Pasangan ini berkahwin pada tahun 2009 dan mempunyai seorang anak lelaki berusia lima tahun, Kashfi Haikal. Malam tadi, Zamarul melalui akaun Instagramnya menyatakan tidak dapat menghabiskan makan malam dengan Diana dan anak mereka dan meminta maaf.

Kebelakangan ini kisah selebriti bercerai semakin kerap didengari. Bersamalah kita doakan yang baik-baik saja untuk pasangan ini. Mungkin keduanya sudah berusaha dan Diana merasakan ini jalan terakhir untuk hubungan mereka.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

29 responses to Diana Rafar Sahkan Fail Perceraian Ke Atas Zamarul Hisham Petang Tadi

  1. ok says:

    takziah

    0

    0
    • kak anon purple basuh berak gihhhh says:

      yg tngah sweet tu gembira dlu puas2 ye

      0

      0
      • minah jambu tak piling korea says:

        tu laaaaaaaa muka anak jantan kalau ikot muka bapak nk kena tindikk sebelah telinga anak untok sarat ajeeee kalau tk tindik nanti kalau tk becerai idop becerai mati pahammmmmmmmmmmmmmm ! nenek minah jambu yg cakap !! ha betol kan ape yg nenek minah jambu dh cakapkn diana ngan laki dia bakal becerai !!! anak jantan diana muka ikot bapak !! cakap orang dulu dulu mana budak2 sekarang nk pecaya !! tkde dulu tkde la sekarang …

        0

        0
        • kak anon purple smakin glamer says:

          wei bangang.,aku yg ikut muka bapak aku,x bcerai pun mak bapak..jodoh dia stakat tu je la..ckp org2 tua dlu2 bukan hadis pun nk dipakai..p

          0

          0
        • Anonymous says:

          hg tau x org laki klu tindik telinga x boleh jd imam pada keluarga dan x boleh jd wali ms akad nikah..haram bg org laki bertindik

          0

          0
        • minah jambu tak piling korea says:

          suroh tindik bukan untok pakai anting2 ke pe bodohhhhhhhhh bahlol ! kalau tindik untok sarat aje ok pe ! nanti lama2 bekas tindik tu kan tertutop goblok!!

          0

          0
  2. Takziah..

    dugaan alam perkahwinan…

    0

    0
  3. eimza says:

    inilah artis, lepas satu..satu lagi kes perceraian…..semalam reizman, hari ini zamarul hisham….apa nk jd dgn dgn artis kita nie…

    0

    0
    • makcik says:

      artis pun manusia jugak. cuma spesel skit sbb diorg ni reporter sebok cerita satu dunia. cer try pegi mahkamah rendah syariah mana2, berlambak kes cerai. dari baru kawin 2-3 hari, sampai la yg dah kawin 20-30 tahun… ape nak heran.
      jgn gaduh2 dah le, klau penceraian jln terbaik, teruskan la. janji anak2 jgn terbiar sudah!

      0

      0
  4. Nama Rosmah je mesti gemok says:

    lagi mau kahwin artis? Tapi kalau jalan terbaik adalah penceraian..nak buat cam mana?

    0

    0
  5. zietafus says:

    Xpecaye ngan semua ni
    sian ank2 jd mangse

    0

    0
  6. Semuga pasangan ini dpt menyelesaikan masaalah mereka tanpa penceraian. Kesian pada anak yg sedang membesar tu..

    0

    0
  7. mL says:

    dorang sebelum kahwin bercinta dekat 8-9 tahun kot
    ni mcm tak sampai je 8 thun pn kahwin dah failkan penceraian
    awal thun 2015 ni musim putus ke apa

    0

    0
  8. Chipsmore says:

    lagi sorang cerai.. dah kenapa semua nak main cerai cerai ni..

    0

    0
  9. mak jemah sepupu hantu kak limah says:

    Sebab tu mak bapak kita x suka anak dara/anak teruna dorg kawen ngan duda/janda yg bercerai hidup! Klu yg bercerai mati takpe… korang tgklah sejarah2 org yg penah cerai n kawen lagi mesti ada masalah! tgk riezman khuzaimi tu… kawen ngan kartina yg janda… pastu diana rafar kawen ngan zamarul yg duda… pastu adam af kawen ngan fiza yg janda… engku emran kawen ngan erra yg janda… farhan kawen ngan abby yg janda… lagi sapa lagi? ramaiiii lagi tapi mak jemah tak larat nk menaip! tak kiralah artis atau bukan artis sama jer… bukan aku doakan yg tak baik tp contoh dh depan mata… hrp2 takda lagi ler aku dengo kes2 cerai di kalangan artis ni.. ngeriiii

    0

    0
    • sha says:

      mak jemah ni pengulas gossip tegar…

      0

      0
    • Anonymous says:

      x juge cmtu…kwn sye 2x menjanda tpi 2-2 bkn salah die..2-2 lakinyer kaki pukul..x tahan diceraikan kwn sye…slah kwn sye ke??x jugak kan even kwn sye sorang muslimah dri family yg baik2 orgnyer..sgalanyer ketentuan ilahi..kita x jgka msa dpn kita..doa dan tawakal lbh baik..

      0

      0
    • PagiPetangSiangMalam says:

      Bangang jgk Mak Jemah ni. Abestu, yg janda2 tu, lahir2 dah jd janda kker? Masa dia kawen first2,mesti la dia anak dara kan? Xpenah kawen sblom tu. So, knp cerai jgk smp dpt title janda? Erra tu semua, lahir2 jd janda ke? Ckp xpakai otak siot Mak Jemah ni. Status xmenjanjikn apa2 ngok. Yg pnting hati. Dol lah ko ni.

      0

      0
  10. sentap says:

    to: mak jemah sepupu hantu kak limah

    tak baek taw cakap cam gitu. macam orang takde iman. yakin ke kalu kawen dgn anak dara atau anak teruna perkahwinan tu kekal dan takkan berpisah?? ade la tuh salah kat mane2.. retis pon manusia walaupun retis ni tongoi banyak

    0

    0
  11. puja says:

    kesian, apa2 pun kembali lah kpd Allah. kalau bukan artis pun mmg ramai gile org bercerai berai skrg ni..berlambak ok?

    0

    0
  12. testing says:

    hmmm no komen.

    0

    0
  13. shariz says:

    Nak komen pun cerdik la sikit
    Abih duda atau janda ada anak tak boleh kawen semula? Suruh depa buat maksiat???

    0

    0
  14. Anti Mak Jemah says:

    Bodohnya Mak Jemah ni!. Esok kalau dia yg jadi janda baru dia tau langit tinggi ke rendah. Jangan senang sgt hina janda. Janda pun manusia biasa juga. Ada hak untuk hidup bahagia. Ko ingat ko sorang je ke yg nak happy2 berkeluarga dan berkasih sayang. Nak suruh semua janda bunuh diri ke???

    0

    0
  15. X setuju ngan statement mengarut minah jambu…mcm org asli punya statement…tindik2…dlm islam mn ada camtu…takut jatuh syirik tanpa sedar…semoga nenek awak2 cepat2 istighfar

    0

    0
  16. […] Januari lalu, Diana Rafar telah pun memfailkan penceraian terhadap suaminya, Zamarul Hisham. Berita ini ternyata mengejutkan para peminat yang menganggap pasangan ini adalah pasangan bahagia. […]

    0

    0
  17. […] Januari lalu, Diana Rafar telah pun memfailkan penceraian terhadap suaminya, Zamarul Hisham. Berita ini ternyata mengejutkan para peminat yang menganggap pasangan ini adalah pasangan bahagia. […]

    0

    0