Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Diana Rafar Dituduh ” Rebrand” Produk Jamu Susuk Dara

Baru-baru ini, ada berita panas yang mendakwa aktres Diana Rafar cuba untuk jenamakan semula produk laris #JamuSusukDara dengan menggunakan nama Abkara Secret Capsul.

Advertisement

Pengasas produk Jamu Susuk Dara, menerusi akaun Facebook miliknya menyatakan Diana telah mengambil kesempatan untuk melariskan produknya. Jelas bahawa pengasas produk tersebut tidak dapat menahan amarahnya lagi.

Erm… Terdesak nak hidup. Tak ada usaha. Ambil jalan pintas nak lakukan produk. Artis tak tahu malu. Tunggu mr lawyer respon call. Artis Diana Rafar tolong jawab. Nak settle mcm mana ni? Awak dah petik2 sy ni. Patutlah diva AA kuat carut. Artis ni jahat rupanya.

Walaubagaimanapun, Diana menerusi akaun Instagram miliknya menyifatkan tuduhan wanita berkenaan adalahs atu fitnah semata-mata.

Tidak tahu siapa yang benar dan siapa yang salah kerana tiada bukti kukuh bersama tuduhan yang dilakukan tetapi kami harap kes ini dapat diselesaikan dengan cara baik.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top