Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Diana Danielle Nafi Lari Dari Rumah, Hubungan Dengan Farid Kamil Direstui Ibu

Lama sudah tidak mendengar khabar Diana Danielle. Semenjak dua menjak ini, agak kurang publisiti yang diterima olehnya. Namun semalam, Diana Danielle tampil dalam BiPop untuk menepis tuduhan yang menyatakan dia lari dari rumah kerana bergaduh dengan ibunya.

dd

Advertisement

Diana Danielle menyatakan rasa kekesalannya atas tulisan tersebut dan baginya cerita tersebut adalah sangat mengarut serta fitnah semata-mata. Kata Diana Danielle:-

Terus-terang, saya tak tahu dari mana cerita macam ini boleh timbul. Sumber mana yang bercerita kepada Kak Pora tempoh hari, saya tak tahu, tapi ia 100 peratus fitnah melampau daripada pihak yang tidak bertanggungjawab. Kononnya ada seorang rakan artis yang rapat dengan saya berbisik pada Kak Pora mengenai cerita ini. Itu satu lagi perkara mengarut!

dd

Malah Diana Danielle menekankan yang dia sentiasa bersama dengan ibunya.

Sepanjang tempoh seminggu, kononnya sumber itu mendakwa saya lari adri rumah, hubungan saya dengan mama sangat baik, tak ada sebab saya nak keluar dari rumah. Hari-hari saya bersama mama. Ingin saya tekankan di sini, bukan dalam tempoh seminggu itu saja, sepanjang tahun ini, hubungan saya dengan mama tidak berdepan dengan sebarang masalah pun

Advertisement

dd
Kepada Diana Danielle, diharap anda bersabar. Biasalah itu dugaan seorang artis. Ada sahaja mata yang tidak senang memandang kita. Tak perlu ambil endah tentang apa yang diperkatakan. Lagipun hubungan Diana Danielle dengan Farid Kamil pun direstui oleh si ibu. Dan menurut Diana Danielle, dia dan Farid sedang dalam perancangan untuk mendirikan rumah tangga.

Memang saya dan Farid ada perancangan untuk mendirikan rumah tangga, malah mama sendiri turut membantu mencari bapa kandung untuk mewalikan perkahwinan saya nanti. Jadi, mana mungkin timbul dakwaan saya bersengketa dengan mama gara-gara dia tidak merestui hubungan saya dengan Farid. Sebab itu saya cakap, dakwaan Kak Pora yang menyatakan mungkin saya bergaduh dengan mama, perkara itu sama sekali fitnah. Bagi mama, selagi saya gembira di sisi Farid, dia sentiasa mendoakan kebahagiaan kami.

Apa pun layankan beberapa keping lagi gambar Diana Danielle dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar sepenuhya kepada Facebook We Love Diana Danielle.

dd
dd
dd
dd
dd
dd
dd
dd
dd
dd

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

90 Comments

  1. Team LISA Malaysia

    May 10, 2012 at 8:54 pm

    Salam Abg Nara,

    Semua gambar di atas adalah dari keluaran majalah LISA edisi #7 dan edisi #13 (1 Mei 2012) yang dimuatkan dalam FB peminat. Harap maklum dan minta kerjasama kredit LISA yang telah menerbitkan dan punyai hakcipta untuk gambar-gambar tersebut.

    Terima kasih.

  2. wartawan pencen

    May 9, 2012 at 11:36 pm

    kdg2 repoter pn bkn betul sgt.Dngar skit2 je blum tau kesahihannya tp terus tembak bertubi2.x siasat dulu.bila retis tu melenting lg parah diorg kena kutuk bla diaorg x bg statment balas lg ditambah perencah seolah2 benda tu betul.Jwb salah x jwb lg salah…….huhuhuhu….
    pepepun all the best to DD n FK(wlupun x minat pn diorg ni sbenarnya)
    kuikuikui……

    • huhuhahahihi

      May 17, 2012 at 12:13 am

      Kalau tak de angin maskan poko bergoyang… hahahaha… bukan ke budak Diana ni tak de bapa yg sah… mangga online 2008 (gambar dgn Nicholas)… patut pun kalau nak kawin lari… hehehe

  3. kaka kiki kuku77

    May 8, 2012 at 10:49 pm

    buang masa.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama