Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Diana Danielle Bakal Bernikah Berwalikan Hakim

Nampaknya usaha untuk mencari bapa kandung Diana Danielle telah berakhir dengan kegagalan. Menurut Media Hiburan, Sabtu ini Diana Danielle bakal berwalikan hakim untuk majlis pernikahannya bersama Farid Kamil. Sebelum ini, usaha mencari ayah kandung Diana Danielle telah dilakukan dengan begitu gigih termasuk membuat iklan di suratkhabar.
diana danielle nikah

Kalau dah tak dapat jumpa nak buat macam mana kan? Yang penting pernikahan yang bakal dilakukan tetap sah di sisi agama. Walaupun pasti ada rasa terkilan, Abang Nara berharap agar berita kurang gembira ini tidak menganggu persiapan perkahwinan Diana Danielle dan Farid Kamil.

Advertisement

P.S: Serangga seperti diselaputi kristal apabila terkena titisan air.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

95 Comments

  1. sape ntah

    November 4, 2012 at 4:15 pm

    Dan ada member aku waktu university dlu bgtau yg diana ni anak org Bosnia..ingt x zaman2 org ambik anak angkat dr Bosnia dlu tu..taun berapa xingt dh. so, mak dia skrg ni adalah mak angkat, bukan mak btol. aku caye je sbb kwn aku tu sekampung ngn mak diana ni, org perak katanya…wallahua’lam.

  2. Sape tu?

    November 4, 2012 at 6:25 am

    Ada sumber mengatakan yg si diana ni anak angkat mak dia,ibu kandung asal adalh si sofea jane.kira anak luar nikah si sofea jane katanya.gtulah..wallahuallam

  3. Daku

    November 3, 2012 at 12:32 pm

    http://www.facebook.com/umi.k.beeson

    cuba tengok gambar si bapa n si anak perempuan. ada iras2 kan… maaf. skadar memberi pendapat

  4. Anonymous

    November 3, 2012 at 3:10 am

    nara..nara

    nape la ko ni publish citer camni

    tak perlu pun sebenarnya

    kerana duit maruah orang sanggup ko jeopardize ye

    adakah diana redho ko publish citer ni nara?

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top