November 1st, 2012

Nampaknya usaha untuk mencari bapa kandung Diana Danielle telah berakhir dengan kegagalan. Menurut Media Hiburan, Sabtu ini Diana Danielle bakal berwalikan hakim untuk majlis pernikahannya bersama Farid Kamil. Sebelum ini, usaha mencari ayah kandung Diana Danielle telah dilakukan dengan begitu gigih termasuk membuat iklan di suratkhabar.
diana danielle nikah

Kalau dah tak dapat jumpa nak buat macam mana kan? Yang penting pernikahan yang bakal dilakukan tetap sah di sisi agama. Walaupun pasti ada rasa terkilan, Abang Nara berharap agar berita kurang gembira ini tidak menganggu persiapan perkahwinan Diana Danielle dan Farid Kamil.

P.S: Serangga seperti diselaputi kristal apabila terkena titisan air.


95 responses to “Diana Danielle Bakal Bernikah Berwalikan Hakim”

  1. sedar diri says:

    hai si olga sedap je nak mengate org. ntah2 awak tu berjuta kali huduh dr mak dia. esk2 laki kau pulak yg tggl sbb perangai dgn mulut tu buruk sgt.

  2. 1989 says:

    salam..ya,saya juga sekampung dgn mak dia..di perak n sy juga ada bau2 bacang2 dgn dia..DD dulu comel,mmg ramai kata anak bosnia..

Loading...