January 17th, 2012

Filem Keramat yang bakal ditayangkan di pawagam tidak lama lagi bakal menampilkan aksi berkemban daripada Diana Amir. Perlu diingatkan, sewaktu rakaman filem tersebut, Diana Amir masih belum berhijrah untuk memakai tudung. Namun ternyata Diana Amir masih menyesal kerana melakonkan aksi tersebut.

diana amir

Kata Diana Amir:-

Filem Keramat menjalankan penggambaran lebih kurang dua tahun lepas iaitu akhir tahun 2010. Manakala keputusan saya berhijrah baru sahaja iaitu pada pertengah bulan September tahun lalu.adi dalam masa dua tahun semua orang boleh berubah. Bukan sahaja dari segi penampilan, malah ideologi dan tindakan kita juga boleh berubah. Begitu jugalah saya.Apa yang berlaku ini adalah pengajaran buat diri saya dan saya ambilnya sebagai iktibar dalam hidup saya.

Tak apalah Diana Amir. Benda yang dah lepas jangan dikenang. Setiap orang pun berubah. Inilah cabaran untuk mereka-mereka yang berubah ke arah kebaikan. Yang penting, daripada nada kata-kata Diana Amir, Abang Nara dapat merasakan penyesalan yang teramat sangat.

Tiada apa yang boleh saya lakukan selain meyakinkan peminat dan orang ramai bahawa apa yang mereka lihat itu adalah diri saya sebelum ini yang kurang keteguhan dan pendirian agama.ilem ini juga sudah menjadi hak milik MIG. Saya hanya akur dan redha walaupun pengarahnya, Azahari Zain telah datang kepada saya dan melahirkan rasa serba salah terhadap saya.Apa yang berlaku bukan salah sesiapa, tetapi semua adalah tanggungan saya. Kini saya hanya berserah kepada Tuhan kerana Dia yang maha mengetahui segalanya. Apa yang penting, saya mahu minta Tuhan ampunkan segala dosa saya yang lalu kerana saya benar-benar kesal. Namun saya redha.

Bagi Abang Nara, penerangan Diana Amir di atas adalah penerangan yang sangat bijak dan berilmu. Good job. Semoga peminat Diana Amir tidak akan melabelkan dirinya sebagai cakap tak serupa bikin. Apa pun, Abang Nara percaya ramai di luar sana yang menyokong dan memahami apa yang berlaku. Tak gitu?


90 responses to “Diana Amir Kesal Dengan Aksi Berkemban, Tak Apa Dik, Perkara Yang Lepas Jangan Dikenang”

  1. […] pun, Admin percaya ramai di luar sana yang menyokong dan memahami apa yang berlaku. Tak gitu? –beautifulnara.com /**/ Jom komen melalui facebookFiled Under: ArtisSpeak Your Mind Cancel replyName *Email […]

  2. […] pun, Admin percaya ramai di luar sana yang menyokong dan memahami apa yang berlaku. Tak gitu? –beautifulnara.com Tags: 2012, artis, azahari zain, beautiful nara, berkemban, bertudung, diana amir, filem, keramat, […]

  3. Anonymous says:

    pengarah atau penerbit tlg la kesian kat dia ni…blurkan la ape2 y patut…klau diorg tak mmbantu diana ni, maknenye diorg gak kene tanggung dosa ni..ermmm…lagipn sesame Islam, tak kan xde rse simpati kt dia…ape2pun jawapn diana tu mmg sgt selamat dan nmpak kebijaksanaan nye…GL girl…moge ianya berkekalan…aminnn

  4. tamara says:

    bl0g Nara pr0mote free lesbian chat rooms? nape ada iklan cmtu dlm bl0g nie…NARA, tlg alert OK!

  5. tamara says:

    0ut of t0pic jap….kenapa kat atas tu ada iklan free chat utk lesbian? Nara…t0long alert!!! iklan kan la benda2 yg patut je…..

Loading...