May 12th, 2010

diana amir kaki jantan

Memang gila bahaya Facebook sekarang nie. Lagi-lagi kalau anda seorang yang bergelar artis atau selebriti Malaysia. Silalah fikir 2,3 kali sebelum upload gambar-gambar yang agak pelik di Facebook. Takut-takut kena jadi bahan kutukan seperti yang sedang dialami oleh Diana Amir sekarang ini. Kalau kitorang jadi dia, pedih jugak ulu hati kena kutuk camnie.

diana amir kaki jantan

Gambar yang diupload adalah gambar cover majalah Remaja di atas. Tapi komen-komen yang diterima agak ganas dan menyeramkan. Tuduhan-tuduhan seperti plastik, jual badan, bela jantan dan macam-macam lagilah. Sampai seram kami membacanya. Benar atau tidak, hanyalah diri sendiri dan mereka-mereka  yang mengenali Diana Amir secara rapat sahaja yang tau.

Yang pastinya komen-komen ini bukanlah superrimpose ataupun dihack akaun Facebooknya. Mungkin inilah cabaran dan dugaan untuk mereka-mereka yang ingin bergelar artis. Kena kutuk, kena ngumpat dan kena sindir itu semua lumrah seorang artis. Jadikanlah sebagai pengajaran. Itu tanda masih ramai yang sayangkan anda. Tak gitu?


Comments are closed.

Loading...