Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Diana Amir Hiasi Muka Depan Majalah Lisa Edisi Julai 2012

Selepas Irma Hasmie, Abang Nara dapat bayangkan betapa meriahnya perkahwinan Diana Amir suatu hari nanti. Abang Nara perasan yang pembaca BeautifulNara sekarang ini suka kepada artis-artis wanita yang telah berhijrah. Ini satu perkembangan yang amat sihat sebenarnya. Semoga trend sebegini akan lebih berkembang luas nanti.

diana amir

Advertisement

Diana Amir ternyata semakin anggun dan menawan di apabila tampil menghiasi muka depan majalah Lisa edisi Julai 2012. Pasti ada cerita menarik yang telah Diana Amir kongsikan dengan pihak editor Lisa selepas penghijrahannya. Kalau nak tahu, dapatkanlah majalah Lisa ini di kedai buku berhampiran anda.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

35 Comments

  1. puteri salbainum

    July 16, 2012 at 3:32 pm

    org boleh brubah larh..

  2. nora danish propa

    July 16, 2012 at 3:14 pm

    MACAM BANGANG JE BUDAK NI SATU SEKOLAH NGAN AKU….GEDIKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSS LEBIH….CONTACT LENSE PUN TETAP PAKAI JUGAK………….

  3. entah la

    July 16, 2012 at 3:02 pm

    dia nie bl pakai tudung baru nampak cantik…ms tak pakai tudung tu rambt dia tah apa2 mcm wardina jugak la…dah pakai tudung baru naik seri kalo tak kelam jdnye

  4. aku ade kau ade ?

    July 16, 2012 at 2:49 pm

    suke diana amer ! suke perubahan pada diri die .. aku harap aku akn brubah pde free hair kpde pkai tdung .. amin.. :)

  5. linnnn

    July 16, 2012 at 2:14 pm

    cantiknye diana amir pkai tudung.. dulu die sgt seksi tp skrang tutup abes.. sronok tgk :)

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top