“Dia Yang ‘Derhaka’ Langgar Pantang Larang..” – Neelofa Jelaskan Sebab Inai Pengguna Tak Seperti Yang Digambarkan

Hiburan

“Dia Yang ‘Derhaka’ Langgar Pantang Larang..” – Neelofa Jelaskan Sebab Inai Pengguna Tak Seperti Yang Digambarkan

Beberapa hari yang lalu, kecoh di media sosial mengenai produk inai berjenama Nunha yang dimiliki oleh Neelofa dikatakan hasil selepas memakai inai terbabit mengecewakan.

Selain itu, pengguna juga mengatakan warna inai terbabit tidak seperti yang digambarkan dan kelihatan ‘lebam’ seperti dihimpit pintu apabila memakainya di jari.

Advertisement

Menyedari dirinya dikecam, Neelofa telah tampil memberi penjelasan dan melalui video yang dimuat naik oleh seorang pengguna di TikTok, Neelofa berkata sebab beberapa pengguna tidak mendapat hasil yang memuaskan kerana menderhaka dengan pantang larang produk berkenaan.

Video-video itu membuatkan orang tak percaya atau menutup periuk nasi orang lain. Padahal dia tak tahu cara pakai yang betul.

Sebelum ini, Neelofa ada menjawab pertanyaan orang ramai mengenai status selaput inai di atas kuku dan penyerapan yang diragui oleh orang ramai.

Tegas usahawan berkenaan, syarikatnya sekarang ini di dalam proses mendapatkan sijil HALAL dan SIRIM bagi menyakinkan pengguna untuk menggunakan tanpa ada rasa bimbang.

Neelofa jelaskan isu inai Nunha
5 bulan lalu

"Kami Sedang Tunggu SIRIM & HALAL.." - Sedar Ramai Pertikai Isu Inai Nunha, Neelofa Tak Diam Diri

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    July 14, 2022 at 9:28 am

    apsal yg kat gambar tu, kuku jari telunjuk nampak lain daripada kuku kat jari2 lain? pakai kuku pelsu ke…? berniqab pun pakai kuku palsu? ke tu tangan org lain?

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...