Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Dia Tidur 3-4 Jam Sahaja – Risteena Munim Dedah Kegigihan Isa Khan Untuk Kahwin

risteena munim isa khan

Kisah cinta pelakon Risteena Munim dan Isa Khan bukan lagi rahsia. Hati mereka sedang berbunga-bunga dan begitu terbuka berkongsi setiap momen indah bersama di media sosial.

risteena isa khan

Advertisement

Kehangatan cinta pasangan ini sedang hangat membara dan menerusi satu video pendek di Instagram, Risteena mendedahkan sikap tunangnya yang sanggup bekerja keras semata-mata untuk membahagiakannya.

Risteena memuat naik perbualan romantis bersama Isa sebelum masing-masing melelapkan mata.

“Alasannya untuk bahagiakan saya”

 

risteena isa khan

Difahamkan, pasangan ini sedang bekerja keras membangunkan perniagaan yang dijalankan bersama.

Terdahulu, Risteena dan Isa telah selamat mengikat tali pertunangan pada 23 November 2019 ketika bercuti di Bali, Indonesia. Bagaimanapun, mereka masih belum menetapkan tarikh perkahwinan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

19 Comments

  1. Anonymous

    January 14, 2020 at 6:23 pm

    6

  2. Anonymous

    January 14, 2020 at 2:27 pm

    perempuan ni mmg taktahu malu ke nk tayang bahagia tu? mcm dia sorg ade bf yg caring.. dah macam budak budak wechat aku tengok..budak wechat baru nk kenal erti bahagia, budak wechat baru ade bf.. geli..!

  3. Anonymous

    January 14, 2020 at 1:25 pm

    Nnti dh kwin kalu gaduh msg minta cerai pulak..tkyah nk show off sgt

  4. Kak Peah

    January 14, 2020 at 1:12 pm

    kesiannnnnn…kurang matang..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top