“Dia Tak Dididik Dengan Cara Islam Sejak Kecil” – Netizen Risau Tengok Penampilan Terbaru Puteri Balqis

Hiburan

“Dia Tak Dididik Dengan Cara Islam Sejak Kecil” – Netizen Risau Tengok Penampilan Terbaru Puteri Balqis

Puteri Balqis adalah nama yang tidak asing lagi jika kita mahu bercerita tentang pelakon cilik berbakat. Mutu lakonannya yang hebat dan penghayatan watak yang diberikan memang memberi impak buat penonton.

Namun, sedar tak sedar Balqis yang pernah menang Pelakon Wanita Terbaik di Anurgerah Skrin 2014 itu sudah pun berusia 14 tahun. Bagaimanapun, penampilan terbarunya baru-baru ini mengejutkan ramai selepas dia memuat naik gambar di Instagram.

Advertisement

Menurut Kosmo, Balqis kini tampak lebih berbeza dan menerusi gambar tersebut dia dilihat menggayakan skirt pendek berserta stokin panjang berwarna hitam dihiasi corak tengkorak.

Stokin tersebut merupakan material ‘net’ dan menampakkan separuh bahagian paha serta betisnya dengan fesyen ala ‘gothic’ itu. Balqis bagaimanapun menutup ruangan komen di Instagram dan berdasarkan posting yang lain di Instagram, ada yang membuat spekulasi dia seolah-olah menyimpan rahsia daripada pengetahuan umum.

Menerusi video dimuat naik seorang pengguna akaun TikTok, ramai dilihat terkejut dengan penampilan terbaru Balqis dan ada yang turut mendoakan agar dia diberi hidayah satu hari nanti.

Advertisement

Selain itu, kami sediakan berita trending tentang selebriti hiburan tanah air untuk anda baca.

Baca: “Haritu Masa Ikut Ebit Lew Cakap Taknak Sentuh Perempuan Lagi”

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Kosmo

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

7 Comments

  1. Lebai Sidi

    December 26, 2021 at 12:14 pm

    Org islam yg sokong cara penampilan putri balqis ni mmg otak dok kat lutut. Sepatutnya sesama sedara islam ni kena saling memperingati. Mmg kubur asing2. Kalau dok sekali atau berjiran, x snggup aku dgr kesakitan kau.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...