“Dia Lelaki Mana Boleh Pegang Peluk” – Netizen ‘Speechless’ Tengok DSV & Lucinta Luna ‘Menggeletis’ Di Pavilion

Hiburan

“Dia Lelaki Mana Boleh Pegang Peluk” – Netizen ‘Speechless’ Tengok DSV & Lucinta Luna ‘Menggeletis’ Di Pavilion

Sebut saja nama Dato Seri Vida atau mesra dipanggil DSV pasti ada saja cerita kurang senang yang kita dengar.

shahrulezad mohon dsv tak tunggang agama
2 bulan lalu

Ajak Netizen Tonton MV Untuk Kumpul ‘Saham Akhirat’, DSV Ditegur Jangan Tunggang Agama

Advertisement

Terbaru, video dimuat naik oleh jutawan kosmetik itu mendapat perhatian selepas ramai netizen mengkritik kelakuannya bersama rakan baik, Lucinta Luna.

Menerusi beberapa video berlainan di TikTok, DSV yang berpakaian serba merah itu dilihat berjalan di sekitar Pavilion bersama Lucinta yang menggayakan gaun berwarna hijau.

Namun, perangai mereka itu seperti ‘gila-gila’ yang gelak ketawa membuatkan netizen rasa meluat kerana dianggap memalukan.

Bukan itu sahaja, Lucinta yang gelak dengan nada suara ‘jantan’ turut terbaring atas lantai di luar dan dalam pusat membeli belah tersebut sambil diperhatikan orang ramai di sekeliling mereka.

Advertisement

Video berkenaan yang turut dimuat naik oleh ‘page’ lain di Instagram turut mendapat kecaman ramai warganet.

Menjengah ruangan komen Tiktok dan Instagram, rata-ratanya menasihati dan turut menegurnya bersentuhan serta berpelukan dengan individu berlainan jantina.

Segelintir netizen menegur DSV yang dikatakan berkelakukan tidak seiring dengan usianya selain turut berharap dia diberikan hidayah untuk bertaubat.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...