“Dia Kan Jantan” – Pegang Tangan Lucinta Luna, DSV Ditegur Netizen

Hiburan

“Dia Kan Jantan” – Pegang Tangan Lucinta Luna, DSV Ditegur Netizen

Usahawan kosmetik sensasi, Datuk Seri Vida sekali lagi menjadi perhatian orang ramai apabila memuat naik hantaran video di laman TikTok miliknya memaparkan selebriti media sosial dari Indonesia iaitu Lucinta Luna.

Menerusi video tersebut, dapat dilihat Datuk Seri Vida atau lebih dikenali sebagai DSV memegang tangan Lucinta Luna sambil berjalan-jalan di sekitar Kuala Lumpur.

Advertisement

Namun, secara tiba-tiba Lucinta dilihat jatuh tersadung di tepi jalan akibat terlalu teruja berjalan bersama usahawan itu.

Apa yang menjadi perhatian orang ramai apabila menyedari jantina sebenar Lucinta yang sebenarnya lelaki.

Sehingga kini, perkongsian video tersebut telah meraih 245.1K tontonan,12.4K tanda suka, 367 komen di aplikasi TikTok.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut menegur perbuatan DSV dan mengigatkan usahwan itu untuk menjaga batas pergaulan.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

4 bulan lalu

(VIDEO) "Dah Getback Ke?" - DSV & Iqbal Dilihat Mesra Saling Berbalas-Balas Nyanyian

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. anonymous

    September 18, 2022 at 2:39 pm

    jantan apa mcm tu…memang la asal lelaki tapi dah total transform jadi perempuan malah lebih sempurna dari perempuan tulin (maaf ye kebenaran) apa masalhnya? kejadian luna ini pun dari dugaan tuhan jugak kan kita tak tahu pun apa sebab tuhan duga dia seperti itu dan bukan kita nak halal haram kan dia. Allas s.w.t. saja yg menentukano netizen apasal tak TEGUR tuhan

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...