Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Dia Kakak Saya!”- MK K-Clique Tampil Perjelas Isu Video Mesra Berpelukan Dengan Seorang Wanita

MK K-Clique

Penyanyi rap daripada kumpulan K-Clique, MK baru-baru ini telah menarik perhatian peminat apabila dia memuat naik sebuah video yang memaparkan aksi mesranya berpelukan bersama seorang wanita di ruang Instagram.

MK K-CliqueSumber : Instagram MK K-Clique  

Menurut MK atau nama sebenarnya Muhammad Hairi Amin Hamdan, 25, berkata video yang dimuat naik itu hanyalah sekadar usikan untuk menghiburkan peminatnya di media sosial.

Advertisement

Tidak mahu peminat berasa ‘frust’ barangkali, di hujung video tersebut MK telah tampil menjelaskan bahawa wanita yang dipeluk mesra itu adalah kakak kandungnya sendiri.

Menafikan video yang dihasilkannya itu adalah untuk tujuan gimik semata-mata, MK berkata jika dia berniat seperti itu, dia sama sekali tidak akan menjelaskan status wanita tersebut kepada peminat.

View this post on Instagram

A post shared by MK K-CLIQUE (@hairiwhuut)

Advertisement

“Saya tak sangka video itu akan jadi trending..saya memang masukkan aksi peluk itu untuk jadikan video itu kelihatan sedikit menarik. Video itu saya hasilkan bukan nak buat gimik ke apa, kalau saya nak buat gimik saya tidak akan beritahu yang itu kakak saya.”

Mengakui dirinya kini bergelar solo selepas putus cinta pada tahun lalu, MK berkata dia tidak bercadang untuk menjalinkan hubungan istimewa dengan mana-mana wanita buat masa sekarang.

View this post on Instagram

A post shared by MK K-CLIQUE (@hairiwhuut)

Dia turut memberitahu bahawa impian untuk mendirikan rumah tangga juga bukanlah keutamaannya dan fokus utama hidup MK kini hanyalah untuk memperbaiki diri sendiri agar menjadi lebih baik, membantu ahli keluarga serta untuk terus maju dalam  kerjaya seninya.

Perkembangan terkini, MK kini tampil dengan lagu terbaru berjudul Ciao hasil kerjasama bersama rapper terkenal Joe Flizzow dan juga penyanyi antarabangsa, Jay Park.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

1 Comment

  1. zizi

    January 25, 2021 at 11:21 am

    barang kemas hanya untuk org pmpuan je pakai. jgn tak paham bahasa pulak ye. teguran keras dari manusia. belom malaikat yg soal. belum lg hukuman Allah akan bagi.. ambik pengajaran sebelum terlambat. sekian.

Loading...
To Top