“Dia Dah Ada Skandal Masa Mami Hidup..” – Anak Pengasas Dnars Dakwa Bapa Tiri Khianat Keluarga?

Berita

“Dia Dah Ada Skandal Masa Mami Hidup..” – Anak Pengasas Dnars Dakwa Bapa Tiri Khianat Keluarga?

Semalam, keluarga pengasas produk kecantikan Dnars Skincare, Allahyarham Faziani Rohban Ahmad telah membuat laporan polis atas tujuan untuk menuntut siasatan lanjut yang dilakukan terhadap arwah kerana mengsyaki ada unsur lain.

Terdahulu, anak arwah ada memuat naik satu video di TikTok menceritakan satu kisah yang boleh dikatakan agak mengejutkan tentang ayah tirinya yang didakwa telah khianati keluarga mereka.

Advertisement

Melalui video berdurasi 11 saat itu, anak arwah meringkaskan cerita berkata selepas kematian ibunya, mereka tiga beradik telah pun dibuang oleh bapa tiri.

Dalam pada itu, dia turut berkata kehidupan adik beradiknya menjadi tunggang-langgang kerana abangnya dimasukkan ke penjara, dia dihalau dari rumah dan adik pula tidak dijaga dengan betul.

Sedar keadaan tidak sama seperti waktu Allahyarham masih ada, gadis itu mengetahui bapa tiri sebenarnya menjalinkan hubungan dengan ‘skandal’ yang kini merupakan isteri barunya ketika arwah masih hidup.

komen tiktok

komen tiktok

Meninjau di ruangan komen hantaran video berkenaan, ramai yang bersimpati atas yang apa yang dilalui oleh anak-anak arwah selepas kehilangan ibu tersayang dan ada juga mendakwa barangkali apa yang berlaku kepada arwah berpunca daripada bapa tirinya juga.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

Tips anak hilang
5 bulan lalu

"Jangan Panggil Nama" - Wanita Ini Beri Tips Cari Anak Hilang Di Tempat Awam, Dakwa Lebih Senang Jumpa

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

3 Comments

  1. anonymous

    July 7, 2022 at 1:26 pm

    arwah silap pilih laki

  2. brunes

    June 18, 2022 at 9:47 am

    mudahan2an kebenaran akan nampak juga pada akhirnya. saya doakan anak2 mendiang dnars tabah dan sabar atas apa yang berlaku. kesian sangat life dorang penuh pancaroba dan drama sejak maminya tu meninggal. bapak tiri dia tu memang laki tak guna memang nak harta saja, wife baru pun macam bohsia.. betul fishy cerita ni

  3. Oriole

    June 17, 2022 at 4:22 pm

    Masa kejadian ada rasa syak tapi heran pihak polis tak siasat lebih lanjut. Apapun Allah tidak tidur, lambat laun akan terima balasan dariNya jika manusia itu bersalah.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...