Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Di Malaysia You Meninggal Baru Stop Shooting”-Izara Aishah Dedah Sambung Penggambaran Meskipun Cedera Teruk

Memang lumrah jadi pelakon supaya mematuhi segala apa yang berlaku di set penggambaran. Sama seperti apa yang didedahkan oleh pelakon Izara Aishah yang sedang merakamkan drama Ombak Rindu yang ditayangkan di laman penstriman iflix.

Pelakon wanita itu memberitahu menerusi laman Twitter rasminya bahawa dia terpaksa meneruskan penggambaran juga walaupun mengalami kecederaan yang teruk pada wajahnya.

Advertisement

izara aishah teruk cedera kerana ombak rindu

Menurut Izara, ada babak di dalam drama itu yang memaparkan wajahnya yang benar-benar lebam dan bukannya kerana efek solekan. Walaupun cuba menutup kecederaan tersebut dengan solekan tetapi ia kelihatan agak janggal.

Shooting dekat Malaysia ni kau meninggal baru mereka nak hentikan penggambaran. Kalau tak kau kena teruskan juga.

Menerusi gambar yang dimuat naik oleh wanita itu, dapat dilihat beberapa kesan lebam di kawasan matanya selain gigi hadapannya sedikit sumpik.

izara aishah teruk cedera kerana ombak rindu izara aishah teruk cedera kerana ombak rindu

Advertisement

izara aishah teruk cedera kerana ombak rindu

Beberapa netizen yang melihat entri tersebut meluahkan rasa marah kerana dia diperlakukan sedemikian. Bagi mereka, pihak produksi drama sepatutnya lebih berhati-hati ketika menguruskan babak seperti ini.

Sumber: mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

5 Comments

  1. Kamal Bahrin

    December 20, 2019 at 11:56 pm

    Lepas ni Izara berlakon tak perlu pakai stunt man dah hehe

  2. nana

    December 20, 2019 at 9:09 am

    gigi boleh buat baru..

  3. Cici

    December 19, 2019 at 6:18 pm

    Aduhh..sakitnya tgk weyhh..siannya..huhuu

  4. Anonymous

    December 19, 2019 at 3:54 pm

    Berhentilah berlakun. Ramai tak minat awak pun kau memenat org juga

  5. mak xnk ko jdi mcm ni

    December 19, 2019 at 3:44 pm

    mak aiihh.. tang gigi tu kekal da cik kak weh.. aduh.. npe je jdi mcm tu izara hoi. ko jdi stunt girl ke panjat2 pastu jatuh bedebok?!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama