Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Desas-Desus Keberantakan Rumah Tangga Adi Putra Tidak Berasas?

Terkejut Abang Nara membaca ruangan Miss J di Pancaindera semalam. Mana tidaknya, pelakon kacak Adi Putra dikatakan sudah tidak tinggal serumah dengan isterinya, Aida. Kesibukan Adi Putra menguruskan pakej umrah milik syarikatnya menyebabkan Adi tidak mempunyai banyak masa bersama keluarga. Iyerlah, asyik terbang ke sana ke mari kan.
adi putra dan aidaDikatakan alasan sibuk menyebabkan hubungan Adi Putra dan Aida semakin renggang. Lebih-lebih lagi apabila kes skandal dengan isteri orang bakal dibuka semula menyebabkan mereka berdua didakwa ‘kurang bercakap’ antara satu sama lain. Macam susah nak percaya kan? Adakah ia benar-benar sedang berlaku?
adi putra dan aida

Hmmmm. Abang Nara mengambil keputusan untuk tidak mempercayai desas-desus ini dan menganggap ia tidak berasas sama sekali. Daripada pemerhatian Abang Nara, Aida baru sahaja berkongsi gambarnya dengan suami tercinta di lapangan kapal terbang. Aida ke situ untuk menghantar Adi terbang menguruskan umrah di Tanah Suci. Malah ada juga gambar mereka berdua melayan peminat di majlis berbuka puasa. Nampak bahagia, mesra dan gembira.
adi putra dan aida

Advertisement

Sebenarnya apabila melibatkan diri dalam perniagaan, inilah pengorbanan yang harus dilakukan. Masa untuk bersama keluarga memang akan jadi terhad. Namun itu semua untuk masa depan yang lebih gemilang. Awal-awal ini memang confirm Adi Putra sibuk gila. Lama-kelamaan bila dah biasa, Insya Allah akan ada lebih masa bersama keluarga. Buat Adi, semoga perniagaan anda bertambah maju. Kalau ada masa terluang, jangan lupa habiskan bersama isteri dan anak. Mereka itu pembawa rezeki buat kita. Tak gitu?

P.S: 10 bandar paling teruk traffic jem

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top