December 15th, 2019

Masih hangat lagi nampaknya kontroversi Da’i Farhan dan isterinya, Dr Erin. Seakan tiada kesudahannya.

da'i farhan diploma perubatan islam

Terbaru, viral pula perkongsian Dr Erin dimana dia mengatakan suaminya itu menerima penganugerahan diploma perubatan Islam baru-baru ini.

da'i farhan diploma perubatan islamda'i farhan diploma perubatan islam

Menerusi kapsyen yang dimuat naik di akaun Instagramnya, Dr Erin begitu bangga dengan diploma yang dimiliki oleh Farhan. Menyatakan perubatan Islam begitu hebat dan alternatif terbaik, mengalahkan perubatan moden.

“Pakai doktor tanpa tauliah, kini diploma ‘perubatan Islam’ pula.”

da'i farhan diploma perubatan islamda'i farhan diploma perubatan islamda'i farhan diploma perubatan islam

Perkongsian Dr Erin itu mendapat kecaman netizen yang menyifatkan pendakwah itu seakan-akan menunggang agama. Malah, ramai yang mempertikaikan kesahihan sijil diploma terbabit.

Tidak pasti apa yang berlaku, wanita itu kemudiannya memadam semula entri tersebut dan kemudiannya memuat naik foto dan kapsyen baharu.

da'i farhan diploma perubatan islam

Boleh kata setiap hari ada sahaja isu mengenai pasangan ini, tidak salah sebenarnya untuk mempelajari ilmu perubatan Islam, cuma ramai yang bengang apabila ada sesetengah pihak hanya ingin mengambil kesempatan dan sekaligus memburukkan agama Islam itu sendiri. Apa-apa pun, kita tunggu sahaja penjelasan daripada Da’i Farhan nanti.


18 responses to “Demi Sebuah Mukjizat Yang Agung – Isteri Tunjuk Bukti Da’i Farhan Ada Diploma Perubatan Islam?”

  1. Ayesha says:

    Anak sepuloh lah???

  2. Anonymous says:

    Die perli dr amalina kot

  3. Yue says:

    Apa yg merepek sgt ni? Ilmu perubatan moden bkn dtg dr allah taala ke? Rasanya dia ni yg terpesong. Ilmu allah luas, termasuk sains dan teknologi. Islam x suruh kita limitkan sumber ilmu hnya dgn baca quran. Islam ckp semua penyakit ada penawar, jd usaha lah dgn segala teknologi yg ada utk research cri penawar, bkn baca doa semata2. Plus dkt ispca tu ade diploma urut melayu je. Perubatan islam celah mana nya? Brp research dan journal dia dh hasilkan dr diploma perubatan islam tu?

  4. Din says:

    Nokharom gigi drakula nate beruk

  5. Anonymous says:

    Aku ghasa, bini dia ni tak betul.. Dan si parhan sekali dah jadi biul, wanita Kaabah katanya..
    Tapi sekali penipuan bertubi tubi kuar. Jaga la bini anak 8 ko ni

Loading...