“Demi Rasulullah SAW Aku Rela Berkorban..” – Yatt Hamzah Tunaikan Umrah Seorang Diri

Hiburan

“Demi Rasulullah SAW Aku Rela Berkorban..” – Yatt Hamzah Tunaikan Umrah Seorang Diri

Pelakon yang juga aktivisis kemanusiaan, Yatt Hamzah meluahkan rasa gembira apabila dapat mengerjakan ibadah umrah walaupun seorang diri tanpa ditemani suami tercinta, Mohamad Zulfahdli Khairuddin.

Yatt Hamzah
2 bulan lalu

"Menjerit Kuat Menangis-Nangis" - Yatt Hamzah Cemas Dahi Anak Berdarah

Advertisement

Yatt atau nama sebenarnya Haryati Hamzah memuat naik satu hantaran gambar dalam Instagram miliknya. Menerusi hantaran tersebut, Yatt ditemani keluarga termasuk anak-anak sedang berada di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) untuk berlepas ke Tanah Suci.

Yatt Hamzah

Yatt, 40, memohon doa semua pengikut dalam media sosial nya bahawa dia akan mengerjakan umrah seorang diri kali ini tanpa suami dan anak-anak walaupun berat untuk meninggalkan anak-anaknya.

Ya Allah Kau Maha Baik. Terima kasih masih terima aku yang hina penuh dosa ini menjadi tetamu Kau lagi.

Pelakon yang pernah membintangi drama Dunia Baru itu bagaimanapun tidak berkongsi sebab suaminya tidak turut serta mengerjakan ibadah umrah bersamanya.

Advertisement

Yatt berkata dia tekad untuk mengerjakan umrah walaupun seorang diri kerana menganggap perkara itu sebagai satu pengorbanan demi Rasulullah SAW.

Menerusi hantaran tersebut, Yatt turut mengucapkan terima kasih kepada kakitangan di KLIA kerana membantu memudahkan urusannya mengerjakan ibadah umrah.

‘Follow’ FacebookTwitterInstagramTelegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Kosmo

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anon

    October 30, 2021 at 6:45 pm

    Susu badan boleh buat stok awal2, jangan risau ye netizen sekalian..ayah dia ada, hidup lagi..dh mak dia dijemput, maka dia pergilah, dgn redha suaminya..insyaaAllah semuanya selamat

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...