Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Demi Allah, Isteri Saya Hanya Erra Seorang – Engku Emran

Setelah mendiamkan diri selama ini, Engku Emran menerusi Harian Metro, hari ini menamatkan spekulasi orang ramai tentang rumah tangganya dengan Erra Fazira. Pasti ramai peminat Erra yang akan gembira mendengar penjelasan daripada Engku Emran yang hanya Erra isterinya seorang.

engku emran

Advertisement

Berikut ialah penjelasan Engku Emran:-

Demi Allah, isteri saya hanya Erra seorang. Kalau betul saya kahwin lagi, mestilah sekarang sudah ada gambar-gambar upacara itu dikeluarkan di Internet. Saya pernah dengar pasal gosip ini sejak tahun lalu, tetapi saya anggap ia tidak serius dan sebahagian mainan dunia hiburan. Tetapi lama-kelamaan ia semakin besar dan saya ingin jelaskan yang gosip saya menduakan Erra sama sekali tidak betul. Yang penting Erra, keluarga saya, keluarga mentua tahu perkara sebenar. Dan untuk pengetahuan semua, saya dan Erra masih tinggal sebumbung dan tidur sekatil.

Diharap dengan penjelasan ini, segala gosip keretakan rumah tangga mereka berdua dapat dihentikan. Lebih baik kita doakan mereka mendapat seorang lagi cahaya mata untuk menambahkan kemeriahan rumah tangga. Engku Aleesya pun rasanya dah tiba masa untuk menjadi seorang kakak. Tak gitu?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

58 Comments

  1. kak li

    June 24, 2012 at 9:42 pm

    syukur, semoga lebih matang dalam mengambil keputusan.

  2. nicky

    June 24, 2012 at 4:40 pm

    ngeri aku dengar cerita2 cerai n bermadu ni..semoga dua2 ni bahagia sampai bila2 lah

  3. miripCt

    June 24, 2012 at 2:50 pm

    kak erra kuatkan smgat!! sy syg fmly kak erra..hope three of u bahagia smpai bila2..love u kak erra!!!!

  4. Amin

    June 24, 2012 at 1:04 pm

    Amin..
    aku pulak yg rasa leganya..
    aku ksian kat Alisya jer..

  5. syampu sunsilk

    June 24, 2012 at 1:01 pm

    Syukur Alhamdulillah…Ya Allah Ya Tuhanku kekalkan lah hubungan suami isteri Emran & Erra Fazira..semoga berkekalan hingga ke akhir hayat…Amin….

Loading...
To Top