June 23rd, 2012

Setelah mendiamkan diri selama ini, Engku Emran menerusi Harian Metro, hari ini menamatkan spekulasi orang ramai tentang rumah tangganya dengan Erra Fazira. Pasti ramai peminat Erra yang akan gembira mendengar penjelasan daripada Engku Emran yang hanya Erra isterinya seorang.

engku emran

Berikut ialah penjelasan Engku Emran:-

Demi Allah, isteri saya hanya Erra seorang. Kalau betul saya kahwin lagi, mestilah sekarang sudah ada gambar-gambar upacara itu dikeluarkan di Internet. Saya pernah dengar pasal gosip ini sejak tahun lalu, tetapi saya anggap ia tidak serius dan sebahagian mainan dunia hiburan. Tetapi lama-kelamaan ia semakin besar dan saya ingin jelaskan yang gosip saya menduakan Erra sama sekali tidak betul. Yang penting Erra, keluarga saya, keluarga mentua tahu perkara sebenar. Dan untuk pengetahuan semua, saya dan Erra masih tinggal sebumbung dan tidur sekatil.

Diharap dengan penjelasan ini, segala gosip keretakan rumah tangga mereka berdua dapat dihentikan. Lebih baik kita doakan mereka mendapat seorang lagi cahaya mata untuk menambahkan kemeriahan rumah tangga. Engku Aleesya pun rasanya dah tiba masa untuk menjadi seorang kakak. Tak gitu?


58 responses to “Demi Allah, Isteri Saya Hanya Erra Seorang – Engku Emran”

  1. kak li says:

    syukur, semoga lebih matang dalam mengambil keputusan.

  2. nicky says:

    ngeri aku dengar cerita2 cerai n bermadu ni..semoga dua2 ni bahagia sampai bila2 lah

  3. miripCt says:

    kak erra kuatkan smgat!! sy syg fmly kak erra..hope three of u bahagia smpai bila2..love u kak erra!!!!

  4. Amin says:

    Amin..
    aku pulak yg rasa leganya..
    aku ksian kat Alisya jer..

  5. syampu sunsilk says:

    Syukur Alhamdulillah…Ya Allah Ya Tuhanku kekalkan lah hubungan suami isteri Emran & Erra Fazira..semoga berkekalan hingga ke akhir hayat…Amin….

Loading...