Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Definisi ‘BFF’ Sebenar, Elfira Loy Buat Kejutan Istimewa Untuk Bella Dally

Bagi meraikan sahabat baiknya, Bella Dally yang bakal diijabkabulkan dengan jejaka pilihan hatinya tidak lama lagi, pelakon Elfira Loy membuat kejutan istimewa buat Bella.

Advertisement

Walaupun tidak secara besar-besaran, momen indah itu cukup membuatkan Bella rasa terharu.

Menerusi akaun Instagramnya, Elfira berkata beliau sanggup lakukan apa sahaja untuk menggembirakan sahabat baiknya itu dan turut mendoakan agar segala perancangan perkahwinan Bella berjalan lancar seperti yang dirancang.

Berseri betul wajah kedua-dua selebrit ini, Elfira semakin manis wajahnya selepas berkahwin dan Bella pula sangat cantik dan jelas sekali terpancar sinar kebahagiaan di wajahnya. Kami harap hubungan persahabatan mereka berdua ini akan kekal baik  sehingga akhir hayat.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

14 Comments

  1. Anonymous

    March 10, 2019 at 11:50 am

    Dah mewah ye sekarang si gold digger ni…?

  2. Anonymous

    March 9, 2019 at 12:21 pm

    kesian teramat sedih hati manusia yg sntiasa busuk pikiran sempit kdang apa yg diambil oleh blogger2 dr ig or fb..untuk di buat bahan cerita tapi diejek atau dihina tanpa pengetahuan punya badan…hum smakin hari smakin byk manusia yg melayan hasutan hati dan fikiran jahat,mungkin nak penghujung dah dunia ini..

  3. F

    March 8, 2019 at 5:11 pm

    tah pape korang ni. tak suka takyah komen, takyah baca. komen masing2 mcm sakit hati sangat dengan si EL ni.

    • SusterNgesot

      March 8, 2019 at 7:03 pm

      Biasala kebanyakan wanita2 yg hodoh kurang berjaya hati busuk berselindung disebalik keyboard…cemburu padahal tak kenal pun…selamat menyambut hari wanita sedunia…wanita yg ada kalanya juga berdiri dibelakang wanita yg berjaya kaya raya sambil mencebikan muka…kalau boleh nak menikam…walaupun dibulan Rejab yg mulia ini…wanita banyak jadi hantu

  4. Anonymous

    March 8, 2019 at 4:52 pm

    aku je ke yg muak tgk el ni lately. lps kawen macam terlalu over xpose plak dah. aduh…semak..boring

  5. Anyn

    March 8, 2019 at 4:29 pm

    Aloi posing cover triple chin

Loading...
To Top