Written by Bella | March 8th, 2019

Bagi meraikan sahabat baiknya, Bella Dally yang bakal diijabkabulkan dengan jejaka pilihan hatinya tidak lama lagi, pelakon Elfira Loy membuat kejutan istimewa buat Bella.

Walaupun tidak secara besar-besaran, momen indah itu cukup membuatkan Bella rasa terharu.

Menerusi akaun Instagramnya, Elfira berkata beliau sanggup lakukan apa sahaja untuk menggembirakan sahabat baiknya itu dan turut mendoakan agar segala perancangan perkahwinan Bella berjalan lancar seperti yang dirancang.

Berseri betul wajah kedua-dua selebrit ini, Elfira semakin manis wajahnya selepas berkahwin dan Bella pula sangat cantik dan jelas sekali terpancar sinar kebahagiaan di wajahnya. Kami harap hubungan persahabatan mereka berdua ini akan kekal baik  sehingga akhir hayat.

14 responses to Definisi ‘BFF’ Sebenar, Elfira Loy Buat Kejutan Istimewa Untuk Bella Dally

  1. Edsn says:

    Perlu ke ??

  2. Anonymous says:

    ye ke suprise?? btol ke bella tak tahu…dah siap pakai serba putih tu..mcm kebiasaan bila buat bridal shower. kebetulan la kot kan.

  3. pelik aku says:

    jadi apa yg kami kena buat sekarang??? adakah kami mesti menggelabah & menggelupur?? adakah harga brg akan turun dgn berita ni?? xde kan?? jadi kenapa perlu keluarkan cerita si kening ni lagi???

  4. huhu says:

    jadi????

  5. pirah says:

    kite kna bgtau jiran lps tu bilal skli sblm azan asar psl hal ni .jgn lmbt geng .. satu2 yea EL

  6. Anyn says:

    Aloi posing cover triple chin

  7. Anonymous says:

    aku je ke yg muak tgk el ni lately. lps kawen macam terlalu over xpose plak dah. aduh…semak..boring

  8. F says:

    tah pape korang ni. tak suka takyah komen, takyah baca. komen masing2 mcm sakit hati sangat dengan si EL ni.

    • SusterNgesot says:

      Biasala kebanyakan wanita2 yg hodoh kurang berjaya hati busuk berselindung disebalik keyboard…cemburu padahal tak kenal pun…selamat menyambut hari wanita sedunia…wanita yg ada kalanya juga berdiri dibelakang wanita yg berjaya kaya raya sambil mencebikan muka…kalau boleh nak menikam…walaupun dibulan Rejab yg mulia ini…wanita banyak jadi hantu

  9. Anonymous says:

    kesian teramat sedih hati manusia yg sntiasa busuk pikiran sempit kdang apa yg diambil oleh blogger2 dr ig or fb..untuk di buat bahan cerita tapi diejek atau dihina tanpa pengetahuan punya badan…hum smakin hari smakin byk manusia yg melayan hasutan hati dan fikiran jahat,mungkin nak penghujung dah dunia ini..

  10. Anonymous says:

    Dah mewah ye sekarang si gold digger ni…?

  11. Got nothing against BD but... says:

    Aku je ke rasa Bella Dally ni biasa je? Asal semua orang dok pung pang macam dia lawa gila?