Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Datuk Yusof Haslam Saman Individu Sebar Filem Munafik 2 Di Media Sosial

Penerbit filem pecah panggung, Munafik 2 iaitu Datuk Yusof Haslam akan mengambil tindakan mahkamah terhadap invidu yang telah mencetak rompak serta menyebarkan rakaman filem tersebut di media sosial baru-baru ini.

Advertisement

Surat saman telah dihantar terhadap pihak yang tidak bertanggungjawab itu yang menggunakan akaun Facebook Sasuke Kun atau nama sebenarnya Muhammad Izwan Shah Bin Kamal Shah dan turut menggunakan akaun Instagram @muhammad_izwan_shah.

Ini adalah salah satu cara untuk Datuk Yusof membendung gejala cetak rompak yang sudah lama membelenggu seluruh penggiat industri filem tempatan.

Saya tidak memandang perkara ini untuk kepentingan peribadi kerana ia adalah kebaikan kepada semua penggiat seni tempatan dan masa depan industri. Golongan seperti ini perlu diberi pengajaran agar tidak akan berlaku pada masa akan datang tidak mengirasa sama ada karya terbitan atau penerbit lain.

Advertisement

Sebutan kes akan berlangsung di Mahkamah Tinggi Taiping pada 22 Oktober ini. Setakat ini filem Munafik 2 telah mencatat kutipan mencecah RM 43 juta sejak ia ditayangkan pada 30 Ogos lalu.

Sumber Berita : Kosmo Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

79 Comments

  1. Anonymous

    October 15, 2018 at 9:41 am

    sini cakp pasal filem ke PAS?PH ? UMNO? pelik jugak yer ..

    • Anonymous

      October 15, 2018 at 10:37 am

      biasanya puak2 PH yg meroyan..sbb janji tinggal janji.

  2. Anonymous

    October 15, 2018 at 2:56 am

    Takziah PAS… sokong UMNO pun kalah..tak sokong pun kalah!!! Kah x3

  3. Anonymous

    October 15, 2018 at 1:12 am

    inilah macai yang konon2 alim, warak sangat tu kan? mesti penyokong umno bangga kan? pas pun sama.

  4. Anonymous

    October 15, 2018 at 1:03 am

    PAS kalah sbb musim hujan kut lebai2 main Facebook stim sambil layan porno.
    Ko ingt lebai takde nafisu ke..? Lebai paling gersang sbb tak pernah merasa. Tengok pramugari pakai sendat pun kecoh. Macam sakai…

  5. Org Johor Berdaulat Anti Munafik

    October 15, 2018 at 12:22 am

    PAS kalah dah 4 kali bukti rakyat benci parti hipokrit yang bertunang dgn pengamal rasuah orang Kelantan boleh la ko klentong!!!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top