Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Datuk Yusof Haslam Saman Individu Sebar Filem Munafik 2 Di Media Sosial

Penerbit filem pecah panggung, Munafik 2 iaitu Datuk Yusof Haslam akan mengambil tindakan mahkamah terhadap invidu yang telah mencetak rompak serta menyebarkan rakaman filem tersebut di media sosial baru-baru ini.

Advertisement

Surat saman telah dihantar terhadap pihak yang tidak bertanggungjawab itu yang menggunakan akaun Facebook Sasuke Kun atau nama sebenarnya Muhammad Izwan Shah Bin Kamal Shah dan turut menggunakan akaun Instagram @muhammad_izwan_shah.

Ini adalah salah satu cara untuk Datuk Yusof membendung gejala cetak rompak yang sudah lama membelenggu seluruh penggiat industri filem tempatan.

Saya tidak memandang perkara ini untuk kepentingan peribadi kerana ia adalah kebaikan kepada semua penggiat seni tempatan dan masa depan industri. Golongan seperti ini perlu diberi pengajaran agar tidak akan berlaku pada masa akan datang tidak mengirasa sama ada karya terbitan atau penerbit lain.

Sebutan kes akan berlangsung di Mahkamah Tinggi Taiping pada 22 Oktober ini. Setakat ini filem Munafik 2 telah mencatat kutipan mencecah RM 43 juta sejak ia ditayangkan pada 30 Ogos lalu.

Sumber Berita : Kosmo Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

79 Comments

  1. Anonymous

    October 15, 2018 at 12:10 am

    Tahniah PH menang lagi. Gang UMNO pun menang… menang makan rasuah je lah!!! Lol

  2. Anonymous

    October 14, 2018 at 4:26 pm

    Tula dulu samsul dah bagi masa utk budak ni minta maaf n return balik hakcipta tu tapi degil, kan dah mereput lah nak bayar saman

  3. Anonymous

    October 14, 2018 at 4:07 pm

    Kejar view & followers punye pasal x pasal kena bayar berjuta.baek buat beli rumah..padan muka.

  4. ad

    October 14, 2018 at 9:43 am

    salam 4 – 0 yang janggal… yang mati tu semua yb ph… tapi, dia punya bersorak macam menang kerusi pembangkang…

    • Anonymous

      October 14, 2018 at 10:13 am

      yang bodoh tetap bodoh..tp perasan yang dia smua bijak..mane x bodoh nye, manifesto kelaut..tp masih bebal nk sokom..tahap minum air kencing hancing oenyokong PH ni..

    • Anonymous

      October 15, 2018 at 12:08 am

      Perkataan “hancing” ni dicipta penyangak UMNO yang bongok dah karam pun masih berlagak parti pun tinggal nyawa2 ikan ramai yg tunggu giliran nak ke sungai buloh je la… kikikih padahal muka sendiri hanyir diberak Najib dan Semah!!!

    • Ha..lawak2!!!

      October 15, 2018 at 12:27 am

      Kalau pandai kenapa tinggal 2 negeri je Pahang dan Perlis buat UMNO?! Pandai telan rasuah ye la kan?!!!

      :D

    • Safiey

      October 15, 2018 at 1:01 am

      Macai UMNO lah paling bodoh… penyangak di sembah tapi bila kalah jadi pembangang…meroyan tak sudah. Kesian tengok …dedak habis ke labuuuu???

  5. Melor

    October 14, 2018 at 8:24 am

    Charge rege tiket wayang bagi setiap view. Baru ada akai

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top