Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Datuk Red Hanya Bergurau Lakukan Hubungan Intim Dengan Adira

datuk read adira

Semalam, hangat dengan berita pergolakan rumah tangga penyanyi Adira Suhaimi dan Datuk Red. Sehari sebelum prosiding permohonan cerai di mahkamah, Datuk Red ada mengeluarkan kenyataan mereka masih lagi bahagia dan baru sahaja melakukan hubungan intim.

datuk red adira bercerai

Advertisement

Dikecam kerana seakan ingin menjaja cerita dalam kain, Datuk Red menjelaskan dia tiada niat untuk membuka aib berbicara soal peribadi tetapi hanya berniat mahu mengaburi mata orang ramai tentang kemelut rumah tangganya.

Sebenarnya saya ada berpakat dengan Adira dan kami tak mahu hebohkan perkara ini kepada pihak wartawan. Saya anggap mereka sebagai kawan sahaja tak sangka ia nak jadi isu.

datuk red adira

Sampai netizen hentam saya kerana cerita yang tak sepatutnya nak keluar. Sebenarnya niat saya hanya untuk mengaburi supaya perkara sebegini tidak terjadi. Banyak hati yang saya nak jaga kerana saya masih dalam proses untuk pujuk hati dia (Adira).

Terdahulu, Adira tegas dengan pendiriannya untuk meneruskan perceraian, tetapi suaminya enggan berpisah dan ingin mempertahankan rumah tangga mereka.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

7 Comments

  1. Anonymous

    October 10, 2019 at 12:07 pm

    Kalau aku jadi Adira…. sumpah tak akan berpaling pada lelaki yg cuma pandai derma sperma buat anak tapi perangai mcm sial je

  2. attention seeker

    October 10, 2019 at 12:01 pm

    adohaiiiii..mentang2 la bodoh tu free, habis kau borong ye

  3. kakikucinghitam

    October 10, 2019 at 11:44 am

    jantan jijik ni.. xyah cover line pakat dgn adira lah. fix your self if u want to fix your marriage

  4. Anonymous

    October 10, 2019 at 11:40 am

    roll eyes (?_?)

  5. Anonymous

    October 10, 2019 at 11:36 am

    siapa yg x sekolah..netizen ke kau

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top