Written by Bella | October 10th, 2019

Semalam, hangat dengan berita pergolakan rumah tangga penyanyi Adira Suhaimi dan Datuk Red. Sehari sebelum prosiding permohonan cerai di mahkamah, Datuk Red ada mengeluarkan kenyataan mereka masih lagi bahagia dan baru sahaja melakukan hubungan intim.

datuk red adira bercerai

Dikecam kerana seakan ingin menjaja cerita dalam kain, Datuk Red menjelaskan dia tiada niat untuk membuka aib berbicara soal peribadi tetapi hanya berniat mahu mengaburi mata orang ramai tentang kemelut rumah tangganya.

Sebenarnya saya ada berpakat dengan Adira dan kami tak mahu hebohkan perkara ini kepada pihak wartawan. Saya anggap mereka sebagai kawan sahaja tak sangka ia nak jadi isu.

datuk red adira

Sampai netizen hentam saya kerana cerita yang tak sepatutnya nak keluar. Sebenarnya niat saya hanya untuk mengaburi supaya perkara sebegini tidak terjadi. Banyak hati yang saya nak jaga kerana saya masih dalam proses untuk pujuk hati dia (Adira).

Terdahulu, Adira tegas dengan pendiriannya untuk meneruskan perceraian, tetapi suaminya enggan berpisah dan ingin mempertahankan rumah tangga mereka.

Sumber Berita : mStar Online

7 responses to Datuk Red Hanya Bergurau Lakukan Hubungan Intim Dengan Adira

  1. Anonymous says:

    siapa yg x sekolah..netizen ke kau

  2. Anonymous says:

    roll eyes (?_?)

  3. kakikucinghitam says:

    jantan jijik ni.. xyah cover line pakat dgn adira lah. fix your self if u want to fix your marriage

  4. attention seeker says:

    adohaiiiii..mentang2 la bodoh tu free, habis kau borong ye

  5. Anonymous says:

    Kalau aku jadi Adira…. sumpah tak akan berpaling pada lelaki yg cuma pandai derma sperma buat anak tapi perangai mcm sial je

  6. Anonymous says:

    cakap jelah engkau bodoh, sampai tak tahu nk jawab camane…

  7. korok says:

    dato sayur ni dh tua tp acah2 budak baru bercinta…dlm kain pun nk citer…

Tinggalkan Komen Anda Di Sini