Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Datuk Red Enggan Bercerai, Mahu ‘Tackle’ Dan Pujuk Adira

datuk red enggan ceraikan adira

Lama memendam perasaan, penyanyi Adira Suhaimi tegas dengan pendiriannya untuk meneruskan perceraian, tetapi suaminya Datuk Seri Adnan Abu ataupun lebih mesra disapa Datuk Red enggan berpisah dan ingin mempertahankan rumah tangga mereka.

datuk red adira cerai

Advertisement

Menurut Datuk Red, dia masih sayangkan isteri dan anak-anaknya. Sebagai suami dan bapa, dia mengakui alpa dengan kehidupan dunia. Namun, dia akan menggunakan peluang yang ada untuk menambat hati Adira semula.

 

Saya nak berkahwin bukan untuk bercerai dan saya akan pertahankan perkahwinan ini selagi hayat saya ada. Saya akui sepanjang empat tahun berkahwin saya alpa dengan kehidupan dunia.

Saya akan cuba ‘tackle’ dan pujuk dia semula. Saya masih sayangkan isteri dan anak-anak.

datuk red pujuk adira

Adira berkahwin dengan Datuk Red di Songkhla, Thailand pada 3 Disember 2015 sebagai isteri kedua. Hasil perkahwinan, pasangan ini dikurniakan tiga cahaya mata termasuk seorang anak perempuan yang berusia dua bulan.

Advertisement

Sumber Berita : Harian Metro

Kredit Video : YouTube Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

7 Comments

  1. Shah Deraman

    October 10, 2019 at 11:40 am

    tipikal lelaki melayu…dayus..tau memancut je tp tggjwb xnk buat…ko igt bini ko objek seks je ke..perempuan bkn nk seks je..lps tu bl bini failkan cerai xnk pulak dtg mahkamah…pengecut..

  2. bengang ar

    October 10, 2019 at 8:48 am

    hmm.. ank pn rapat2.. jnis pancut dlm jela.. rancang mmg x la.. ko tau x bdan pmpuan ni bkn mesin.. bkn xpnt ank kcik2 rapat2.. tau main jela ko datuk redtube.

  3. Anonymous

    October 10, 2019 at 8:39 am

    nak cerai..nak cerai..kang bunting lagi…

  4. Anonymous

    October 10, 2019 at 7:53 am

    Kalau aku jadi Adira…sumpah aku tak akan balik dengan laki yg mcm ni. Bila kau minta cerai.. dia boleh bagitau kisah malam sebelum tu dia siap kongkek dgn kau lagi. Cam sial je laki mcm ni. Cerita dlm kain ko laki bini dia selak habis habis. Cerai minta sampai talak 3 walau anak dah 3 berderet… persetankan laki yg takde kualiti begitu. Si Adira ni pulak hadap sangat dgn lelaki yg dah terkenal dgn hidung belangnya.

  5. Maya

    October 10, 2019 at 6:07 am

    Geli !!!!

Loading...
To Top