Written by Bella | October 10th, 2019

Lama memendam perasaan, penyanyi Adira Suhaimi tegas dengan pendiriannya untuk meneruskan perceraian, tetapi suaminya Datuk Seri Adnan Abu ataupun lebih mesra disapa Datuk Red enggan berpisah dan ingin mempertahankan rumah tangga mereka.

datuk red adira cerai

Menurut Datuk Red, dia masih sayangkan isteri dan anak-anaknya. Sebagai suami dan bapa, dia mengakui alpa dengan kehidupan dunia. Namun, dia akan menggunakan peluang yang ada untuk menambat hati Adira semula.

 

Saya nak berkahwin bukan untuk bercerai dan saya akan pertahankan perkahwinan ini selagi hayat saya ada. Saya akui sepanjang empat tahun berkahwin saya alpa dengan kehidupan dunia.

Saya akan cuba ‘tackle’ dan pujuk dia semula. Saya masih sayangkan isteri dan anak-anak.

datuk red pujuk adira

Adira berkahwin dengan Datuk Red di Songkhla, Thailand pada 3 Disember 2015 sebagai isteri kedua. Hasil perkahwinan, pasangan ini dikurniakan tiga cahaya mata termasuk seorang anak perempuan yang berusia dua bulan.

Sumber Berita : Harian Metro

Kredit Video : YouTube Harian Metro

7 responses to Datuk Red Enggan Bercerai, Mahu ‘Tackle’ Dan Pujuk Adira

  1. Anonymous says:

    Kalau aku jadi Adira…sumpah aku tak akan balik dengan laki yg mcm ni. Bila kau minta cerai.. dia boleh bagitau kisah malam sebelum tu dia siap kongkek dgn kau lagi. Cam sial je laki mcm ni. Cerita dlm kain ko laki bini dia selak habis habis. Cerai minta sampai talak 3 walau anak dah 3 berderet… persetankan laki yg takde kualiti begitu. Si Adira ni pulak hadap sangat dgn lelaki yg dah terkenal dgn hidung belangnya.

  2. Anonymous says:

    nak cerai..nak cerai..kang bunting lagi…

  3. bengang ar says:

    hmm.. ank pn rapat2.. jnis pancut dlm jela.. rancang mmg x la.. ko tau x bdan pmpuan ni bkn mesin.. bkn xpnt ank kcik2 rapat2.. tau main jela ko datuk redtube.

  4. Shah Deraman says:

    tipikal lelaki melayu…dayus..tau memancut je tp tggjwb xnk buat…ko igt bini ko objek seks je ke..perempuan bkn nk seks je..lps tu bl bini failkan cerai xnk pulak dtg mahkamah…pengecut..

  5. Adios says:

    Dia bergurau ngn wartawan.. yg kau gelabah ape hal… dh wartawan sibuk sgt. Dia berseloroh lah… bodohh

  6. Anonymous says:

    Bukan dia dtg ke mahkamah?

Tinggalkan Komen Anda Di Sini