Written by Bella | November 14th, 2019

Bulan lalu kecoh dengan berita pergolakan rumah tangga Adira Suhaimi dan Datuk Seri Adnan Abu  tau lebih dikenali sebagai Datuk Red apabila penyanyi itu memfailkan perceraian terhadap suaminya. Lama memendam perasaan, Adira ketika itu tegas dengan pendiriannya untuk berpisah.

datuk red adira bercerai

Namun, kini nampaknya perkahwinan mereka masih boleh diselamatkan lagi dan berkemungkinan pasangan ini sedang dalam proses untuk menyelesaikan masalah mereka secara baik.

Terbaru, menerusi akaun Instagram, Datuk Red meluahkan rasa syukur kerana Adira dikatakan mahu menarik balik permohon cerai yang difailkan sebelum ini. Difahamkan, keputusan itu dibuat atas sebab anak-anak.

datuk red adira tidak jadi ceraiTerdahulu, Datuk Red berkata dia enggan berpisah dan ingin terus mempertahankan rumah tangga mereka. Dia masih sayangkan isteri dan anak-anaknya dan akan menggunakan peluang yang ada untuk menambat hati Adira semula.

Jika berita ini benar, syukurlah pasangan ini sudah cuba toleransi dan menyelesaikan masalah mereka. Apa-apa pun, kita tunggu kenyataan rasmi daripada Adira.

11 responses to Datuk Red Bersyukur, Adira Tarik Balik Permohonan Cerai

  1. ermmm says:

    yeeee nnt dapat berita baik.. hoyeyyy dapat adik lagii..
    gaduh baik ngandung tu la kojenyer

  2. Anonymous says:

    Bini no 3..hahaha

  3. vhoy says:

    tah tah dato red yg taip sendiri msg ni kat hp adira pastu ss pastu bg kecoh haahhahaha sbb adira mmg nak cerai sgt

  4. senah says:

    sapa fira ni pulak? hahahah

  5. milah says:

    the 4th in the making..muahahahiuu

Tinggalkan Komen Anda Di Sini