Datuk Aliff Syukri Beri Penjelasan Muat Naik Video Maki Hamun Pembantu Rumah Curi Barang

Hiburan

Datuk Aliff Syukri Beri Penjelasan Muat Naik Video Maki Hamun Pembantu Rumah Curi Barang

Semalam, Datuk Aliff Syukri telah memuat naik video beliau memaki hamun kerana berang pembantu rumahnya ditangkap mencuri. Video itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen dan ada yang kurang bersetuju dengan tindakan Datuk Aliff yang dikatakan ingin membuka aib orang lain.

Advertisement

Walaubagaimanapun, perkara itu sudah selesai dan Datuk Aliff ada memuat naik video penjelasan mengenai isu tersebut. Malah, beliau juga meminta maaf kerana terkasar bahasa. Video penjelasan itu juga turut memaparkan beliau bersama agen pembantu rumah tersebut.

Berikut video penjelasan Datuk Aliff :-

Syukurlah jika semua perkara sudah selesai, isu pembantu rumah yang mencuri bukanlah perkara baharu dan anggap sahaja perkongsian Datuk Aliff dapat memberikan kita pengajaran.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...