Dato’ Sharifah Aini Sedih Sarungkan Cincin Ke Jari Fasha

Hiburan

Dato’ Sharifah Aini Sedih Sarungkan Cincin Ke Jari Fasha

Biduanita Negara, Dato’ Sharifah Aini memberitahu portal media GUA yang dia merasa sedih sewaktu menyarungkan cincin ke jari Fasha Sandha untuk satu babak majlis pertunangan dalam filem Penanggal arahan Ellie Suriaty:-

Masa sarung cincin tu Kak Pah sedih sangat. Kak Pah teringat yang mungkin Kak Pah akan melakukan perkara yang sama untuk anak Kak Pah nanti. Kak Pah harap sangat perkara itu akan berlaku.

Photobucket
Oh ya, nama anak Kak Pah ialah Aliff Omar dan memang segak orangnya. Kami berharap Kak Pah akan mendapat apa yang diharapkan tidak lama lagi. Dan sebenarnya juga, Kak Pah memang sudah lama tidak berlakon, tetapi beliau telah menerima tawaran oleh Ellie Suriaty untuk berlakon dalam filem Penanggal ini:

Secara peribadi Kak Pah suka sangat. Ellie sangat komited dan Kak Pah suka bekerja dengan dia. Dia seorang yang sangat berdedikasi dan Kak Pah nampak Ellie seorang pengarah yang sangat penyabar.

Kak Pah juga sempat berpesan kepada peminat yang merinduinya untuk menonton filem ini di pawagam:

Kepada peminat yang dah lama menanti Kak Pah, jangan lupa menonton filem ‘Penanggal’ di pawagam nanti. Walaupun babak Kak Pah tak banyak, tapi sedikit sebanyak kepada peminat yang rindu itu dapatlah hilangkan rindu mereka.

Advertisement

Oh ya, kami sebenarnya dah tak sabar nak melihat majlis perkahwinan Fasha. Sekalipun babak pertunangan Fasha dalam filem Penanggal hanya sekadar lakonan, kami berpendapat busana yang dikenakan Fasha untuk filem ini amat cantik sekali. Layan!
PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

82 Comments

  1. cantiksemulajadi

    January 20, 2012 at 1:23 pm

    lawanyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr…………………aduuuuhhhhh

  2. mikan

    January 20, 2012 at 11:14 am

    aku tak suka fasha ni, aku suka lisa surihani…aku gaduh ngn tunang aku aku ckp lisa lagi cantik, tp tunang aku ckp lisa tak cantik, belakon tak pandai pastu nk jugak kawen ngan duda, mesti pandang harta duit yusri je, tak mcm fasha cantik, pandai belakon, baik. aku pun mcm aikkkkk wat the bongok…aku maklum tunang aku tak tau pasal dunia artis sgt.tp kisah fasha perampas tu popular kot..dia ckp aku buat2 cerita sb cemburu..pulak..,dia ni yg tau nye bola, bola, bola. aku pun angguk2 je lah mls betekak. tp memang la ku akui td tgok gmbr2 atas tu, terus ckp, aiii cantikkkknya fasha…..siyes cantik lg dr lisa…tp skrg aku krg ckit ngn lisa, skrg aku minat IZARA AISHAH. haha ok..toodlesssssssssssssssss :)

  3. elfira

    January 20, 2012 at 8:57 am

    entry psl kak pah tp gmbr bnyk gmbr pasa. komen pon psl pasa. sian pah!

  4. Hashina

    January 19, 2012 at 8:53 pm

    Fasha ni mmg x dinafikan byk kontroversi tapi tu kita xyh campur la…dia berlakon A+++ . tu mmg kena puji…dia ni cantik…..versi melayu cantik. tak fake….manade kena bra ber-span lps tu pose bontot tonggek yg disengajakn..sorry ye fans neelopak..tu lah hakikat dia..kalau si lopak tu low profile je xkn jadi mcm ni. lepas 2 lopak naik kerana gossip murahan. cari publisiti sndiri. menurut die semua org BOYFRIEND dia..haih kalau lakonan seiring kontroversi ok gak, ni hampeh..mcm pesaing die izara. Naik slow2 tapi femes kerana bakat :)

    • TeruteruBozu

      January 20, 2012 at 8:37 am

      slalunyer pelakon yg naik slow2 ni kekal lama dlm industri…same goes to penyanyi. mana yg cepat naik tu akan cepat merudum…contoh terdekat – Mawi~

  5. Mist

    January 19, 2012 at 8:28 pm

    Memang lah si FS ni cantik tapi Allah tak tengok kau punya cantik atau kau punya hensem. Dia nak tengok hati kita cantik. Sayang..cantiknya salah tempat.

Loading...