Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Dari Kecil, Memang Dah Posing Kepit” – Isma Yusoof Dedah Tak Minat Perempuan, Suka Lelaki Maskulin

isma yusoof

Sudah jarang muncul di kaca televisyen sejak kebelakangan ini, pelakon Isma Yusoof mengejutkan ramai apabila secara jujur mengakui bahawa dirinya ialah pondan.

Perkara itu dikongsikan oleh pelakon tersebut menerusi satu IG Story di laman media sosial miliknya. Katanya, ramai yang mempersoalkan perlakuannya yang kian berubah kini lantas membuatkan dia terpanggil untuk berkongsi mengenai hal ini.

Advertisement

“Biar saya berterus terang, ya saya memang pondan. Pondan saya memang dari kecil, dari azali. Kalau tengok gambar masa kecil, Isma memang sudah kepit, posing macam perempuan.”

 

View this post on Instagram

 

Advertisement

Jelasnya lagi, ramai yang berasa terkejut dengan pendedahan ini kerana dirinya yang sering berlakon watak lelaki ‘straight’ kecuali di dalam naskhah ‘Sutun 2’ dan ‘Emil Emelda’.

“Korang pula terperdaya dengan lakonan ‘straight’ saya itu, jadi korang rasa macam saya ini ‘straight’. Jadi, bila awak jumpa saya dekat luar, nampak macam saya lembut dan anda terkejut.”

Malah Isma juga sedar bahawa ramai yang mempersoalkan suaranya serta wajahnya yang kekal seperti ‘jantan’. Tidak seperti imej yang dibawa oleh Sajat ataupun golongan transgender lain.

“Kenapa nak kena makan hormon? Bila korang tak terima transgender ini korang hanya terima wanita dan lelaki, itu yang pondan ramai makan hormon. Potong itu, potong ini, operate sana sini menjadi wanita untuk masyarakat terima.”

isma yusoof

Pelakon itu kemudiannya menegaskan bahawa dia sangat berpuas hati dan gembira dengan dirinya termasuklah wajah, badan dan suara. Malah dia menerima dirinya seperti itu dan mengakui tidak mempunyai perasaan terhadap wanita.

SUMBER : Instagram
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

9 Comments

  1. Dida

    February 15, 2021 at 11:25 pm

    Saya nampak tatu…..dilengan awak….perhatikan…betul2 video nye. ..

  2. mak hayam

    February 5, 2021 at 11:30 am

    dah tua pun bodo,kau tertinggal bas lah nyahhh transgender konon dah la tua burok pulak tu ada hati nak jadi nyah,gi mampos lah darai tuaaa

  3. man

    February 4, 2021 at 8:31 pm

    bila solat, mencegah perbuatan keji dan mungkar, jadi bila minat benda2 yg tak elok, ada la tu tak kena dgn solat yg awak buat. btm teruk la blog beatiful nara skrg, iklan bersepah. tak best

  4. Semut

    February 4, 2021 at 1:29 pm

    tak kisahla ko siapa, asalkan ko jaga 5 waktu…

Leave a Reply to man Cancel reply

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama