Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Darah Keluar Dari Mulut Tanpa Henti, Nonny Nadirah Minta Dijauhkan Perkara Pelik

Pelakon dan penyanyi Nonny Nadirah terkejut apabila darah keluar dari mulutnya tanpa henti dengan kuantiti yang banyak secara tiba-tiba.

Advertisement

Perkara itu agak pelik kerana beliau berada dalam keadaan sihat, langsung tiada batuk dan berlaku ketika beliau sedang duduk, tidak melakukan apa-apa. Nonny berkongsi video kejadian aneh itu menerusi akaun Instagramnya semalam.

Rata-rata netizen risau dengan keadaan Nonny dan meminta beliau untuk segera mendapatkan rawatan di hospital dan mendoakan agar beliau segera pulih.

Advertisement

Tidak mustahil, tekanan dan cuaca panas boleh menjadi faktor darah tersebut keluar. Apa-apa pun, kami doakan agar Nonny dijauhkan daripada perkara pelik dan tabah menghadapi dugaan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

10 Comments

  1. bijan

    May 8, 2019 at 2:28 pm

    aku peliknya sempat lagi dia wat video kat tangan penuh darah tu. kalau aku mesti cepat2 lap, capai tudung, g klinik terus. takde masanya nak record video bagai. nampak sangat dalam otak dia ni nak attention je dari pikir pasai kesihatan sendiri.

  2. Nabila kuda

    May 8, 2019 at 9:32 am

    Nabila huda sila educate rakan retis kamu ni …
    Adoi ….. taking bodoh to new level ….

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top