Written by Bella | May 7th, 2019

Pelakon dan penyanyi Nonny Nadirah terkejut apabila darah keluar dari mulutnya tanpa henti dengan kuantiti yang banyak secara tiba-tiba.

Perkara itu agak pelik kerana beliau berada dalam keadaan sihat, langsung tiada batuk dan berlaku ketika beliau sedang duduk, tidak melakukan apa-apa. Nonny berkongsi video kejadian aneh itu menerusi akaun Instagramnya semalam.

Rata-rata netizen risau dengan keadaan Nonny dan meminta beliau untuk segera mendapatkan rawatan di hospital dan mendoakan agar beliau segera pulih.

Tidak mustahil, tekanan dan cuaca panas boleh menjadi faktor darah tersebut keluar. Apa-apa pun, kami doakan agar Nonny dijauhkan daripada perkara pelik dan tabah menghadapi dugaan.

10 responses to Darah Keluar Dari Mulut Tanpa Henti, Nonny Nadirah Minta Dijauhkan Perkara Pelik

  1. bijan says:

    aku peliknya sempat lagi dia wat video kat tangan penuh darah tu. kalau aku mesti cepat2 lap, capai tudung, g klinik terus. takde masanya nak record video bagai. nampak sangat dalam otak dia ni nak attention je dari pikir pasai kesihatan sendiri.

  2. Nabila kuda says:

    Nabila huda sila educate rakan retis kamu ni …
    Adoi ….. taking bodoh to new level ….